søndag 21. november 2010

lolololondooooon

okay, soo.. jeg er helt rumpe på å oppdatere bloggen min. jeg er for øyeblikket i London, med vakre Madeleine. har vært her i to uker, and still have two to go. hva vi gjør? vi er på BARTENDERKURS! soo freakin awesome. tenkte egentlig å blogge herfra, men ja.. ser hvordan det gikk. Madeleine og jeg har til og med laget en blogg vi skulle ha mens vi var her, LONDONBARTENDERS, men trykk dere inn så ser dere jo hvordan det har gått. jaja, er dere heldig kommer vi kanskje i gang med det også! i så fall annonserer jeg sikkert her!

anyway, tenker dere kan få en liiten oppdatering på hvordan vi har det og hva vi gjør. vi bor på et lite rom på Journes Hostel London Bridge i Kennington, med 13 andre personer. Jepp, vi er femten personer på dette lille rommet. Det positive, da, er at alle er EBS (Europeiska Bartenderskolan)-studenter, og vi går kjempegodt ilag! Madeleine og jeg var hos min tante og onkel i natt,
EN natt, og vi savnet allerede gjengen! vi har blitt som en familie omtrent. gruer meg til å dra hjem!

vi er på skolen mandag-fredag 09.00 - 15.00, og lærer masse rart! har de beste lærerne du kan finne (jepp, verdensmesteren i bartending, blant annet). vi har det knallgøy, men det er hardt som bare det! et stress uten like. men det er gøy, og totally verdt det!

ehm, det begynte å bli kjedelig å blogge, og jeg trenger å pugge drinker. er dere heldig oppdaterer jeg om et par dager, kanskje vi til og med kommer i gang med den andre bloggen, ikke vet jeg. kos dere uansett!

1 kommentar:

Kat sa...

Bra bra bra, at dere har det bra! :) Misunner dere som sagt. Eneste jeg er glad er å slippe å pugge drinker, lol, her er det mer pugging av begreper og sammenheng og begreper innen kultur, ledelse og markedsføring. lol. Gleder meg å se deg på/i(?) Jessheim 4 desember! :)