fredag 4. november 2011

london

kjæresten min. byen min. hjemmet mitt.

jeg elsker deg. du vil alltid være der, klar for å ta imot meg. du yrer av liv og oser over av kultur. du lar mennesker drømme. du er fantastisk om dagen, og verdens nydeligste by night. du feiler aldri.

jeg sverger, jeg skal gifte meg med London. jeg blir aldri lei, og savnet kommer så snart jeg ikke er der. det finnes ingen bedre by. intet bedre sted.

det er et helt år siden jeg dro dit sist. da var jeg der en måned, og det var antakelig den beste måneden i mitt liv. fy som jeg savner det.






min for alltid. <3

1 kommentar:

Anonym sa...

Åååå jeg vil til London nå!
Jeg holder på å rote meg fram og tilbake på Internasjonalt kontor på skolen og prøver å fikse i papirene slik at jeg kan være der i 2,5 måned neste år :D
Om det ikke går får jeg prøve de andre skolene vi har i England og Skottland!