mandag 6. februar 2012

University of Stirling

Mer virrete person om fremtiden enn meg skal du leite lenge etter. I en periode tror jeg faktisk jeg ombestemte meg ang hva jeg ville til høsten tre ganger daglig! Nå er det ikke så gale, heldigvis, men jeg vet jo aldri hva jeg kommer til å ende opp med å gjøre. Oh well.

Jeg har i det siste lest en del om University of Stirling, da. Det var egentlig aldri planen å gå på skole i Skottland, jeg har vurdert London og Irland, men det har egentlig stoppet der. Men så begynte jeg nå tilfeldig å lese litt om Stirling, og vet du, det bare virker så fantastisk! Det er under en time unna Glasgow og Edinburgh, så "storbyene" er ikke så langt unna, og Stirling er også en egen by på sånn passe fin størrelse. Men likevel virker det utrolig landlig og herlig rundt campus. Akkurat sånn jeg vil ha det! Og Skottland.. Jeg har riktignok aldri vært der, men dog, hvem kan IKKE like det? Og aksenten? ah, blir nesten litt forelsket, jeg.


Airthrey Castle, et av undervisningsbyggene på skolen. Idyllisk?

Det er en ørliten ting som trekker litt ned, da. Som alltid ellers når jeg leser om studier, blir jeg mer demotivert for hvert ord jeg tar inn.. Campus uten skole? Ja, takk!

Ingen kommentarer: