torsdag 21. august 2008

Nothing interesting, really...

Ettersom det er 4 uker siden sist innlegg, og skolen er begynt igjen og alt, føler jeg det er på tide med et nytt innlegg. Denne siste tiden har det skjedd både masse og lite på en gang.

Jeg kom hjem fra Bulgaria for to uker siden, det var kjempefint der! Masse sol & bading, og enda mer avslapping og Harry Potter-lesing. Herlig!
På vei hjem fra flyplassen ble jeg sluppet av hos Eline, hvor det var grillparty for alle i klassen. Kjempekoselig å treffe folk igjen, selvom det var mange som ikke var der!
Fra Eline gikk turen rett til byn, hvor jeg traff Katarina og diverse andre teater-folk, og vi tuslet litt rundt før vi litt over 11 om kvelden stilte oss opp foran scenen på Torgallmenningen. Endelig var det klart for Svartediket-opptredenen! Det var både våre flinke folk som danset, andre som gjorde andre mystiske ting, og en mann som spilte en monolog fra stykket. Utrolig bra, og utrolig skremmende! (turen gjennom byn aleine etterpå var ikke så hyggelig da, nei...)
Dagen etterpå var det klart for at jeg også skulle opptre på Torgallmenningen, sammen med de fleste andre fra AMT. Jeg tror det gikk ganske fint, i hvert fall ifølge hva diverse folk som såg på sa.

Fredag 15. august var dagen da tanten min hadde termin - hun ventet nemlig en jente. Siden jeg har ønsket meg en kusine i over 10 år, bestemte jeg meg for å tilbringe siste delen av ferien hos Bestemor på Stord, så jeg kunne se min nye kusine så snart hun var født. Jeg var der da fra onsdag til søndag, men da jeg dro hjem søndag ettermiddag var det fortsatt ikke kommet noen baby.
Mandag morgen, første skoledag, fikk jeg en melding av Bestemor - nå var jenten kommet! Det var jo den beste timingen da - et halvt døgn etter jeg dro vekk, og nå kunne jeg ikke dra og se henne før neste helg.
I tillegg drar Maia på tirsdag (26.august), og jeg skal jo selvfølgelig være med henne en dag til før hun reiser, for å si hade og alt sånt. Jeg spurte henne når hun hadde tid - og da hadde hun bare tid på lørdag og søndag! Er ikke det bare supert? Nå må jeg altså dra hjem fra Stord aleine tidligere enn de andre for å få vært med henne før hun drar. Skal si det skjer mye når det først skjer noe! Arrg.

Ingen kommentarer: