søndag 12. oktober 2008

Alt og ingenting .

Jeg var på jobb igår, og da fant jeg ut at vi har ikke to hyller bakover, men tre... Men nok om det.
Jeg var i England i høstferien, for de som ikke visste det. Ah, det var herlig! Over et og et halvt år siden sist jeg var, så var deilig å være der igjen. Vi kom onsdag kveld, og dro hjem igjen søndag kveld. Og vi bodde hos onkel og tante da, of course.

Torsdag var vi i London. Var på Madam Tussauds, litt (veldig lite) shopping og musikal. Så We Will Rock You. Herligheeet, den var bra! Jeg ville egentlig ikke se den, for jeg har så mange musikaler jeg har lyst å se (ganske naturlig når man elsker musikaler, men), og den var egentlig ikke en av dem. Men vi gikk nå og så den, da. Jeg er helt forelsket. Altså i musikalen. Anbefales! Så nå går jeg og hører/synger på We Will Rock You sanger hele tiden. Ah, jeg digget Meat! Altså ene rollen. Hun var sykt kul! Lover dere - hvis vi noen gang skal sette opp We Will Rock You, så SKAL jeg spille den rollen, uansett hva. Da driter jeg i at jeg ikke kan synge, det får folk heller tåle. Hun var dritkul!

Einstein og meg - to like smarte mennesker ;O

Fredag var vi på shopping i Orpington (der onkel og de bor). Kjøpte egentlig ikke så veldig mye da, bortsett fra en genser og teatersminke, svamper, "skjegg"-svamper og teatersminkebok. Yeah. Jo, også kjøpte jeg sko. på JJB. Altså en sportsbutikk, som er en av mine favorittbutikker i England. Var i hvert fall det før. Men nå fant jeg ingenting der bortsett fra de skoene der. Hmm. Vi hadde forresten Fish & Chips til middag den dagen. Elsker det! Joda, kan spise det til vanlig og, men det er ikek det samme. Må liksom ha det skikkelig engelsk! (Fisken er ofte norsk da, men... Det er en annen sak).

Lørdag dro vi inn til Nord-London. Kjørte gjennom gaten hvor besteforeldrene mine bodde da de levde (savner å være der, altså!), også var vi på graven deres. Så dro vi til Spurs-butikken (Tottenham sin supporterbutikk, for de som ikke har peiling på sånt), hvor pappa kjøpte meg min etterlengtede Tottenham-drakt, med nr 10 og McCormack bakpå! Weeii. Etter det dro vi til Woodgreen, som er et kjøpesenter. Pappa, Martin og Rebecca dro til Emirates Stadium (Arsenal sitt stadion - stakkars mennesker!), så det ble meg og mamma som gikk på shopping. Ble ganske mye mer shopping den dagen enn på fredagen! 2 jakker (den ene er bursdagspresang, så den har jeg ikke fått ennå), genser(e?), noen sjal, en del filmer, en del bøker og sikkert en god del mer jeg ikke kommer på. Men mye av det jeg har kjøpt er egentlig bursdagsgave fra onkel og tante - fikk 50 pund av dem i bursdagsgave, som tilsvarer 500 norske kroner. Yeah.

Søndag var vi på restaurant. Det var meg, mamma, pappa, Martin, Rebecca, onkel, tante og Joe (pappa sin fetter, som er dritkul! Digger han!). Rebecca tok en del bilder, og mange av dem var ganske rare... Tror bildene får forklare.


Fra venstre : onkel , Joe og pappa . Won't say anything more.

Vel, siden jeg er så godt i gang, kan jeg likevel fortelle om helgen min. Du får heller la være å lese hvis du er lei. Jiha!

Tante Tove, Sindre, Øyvind og Helle kom på besøk på torsdag, og ble til idag (søndag). Sindre og Øyvind er da mine fettre på 7 og 4 år, og Helle min kusine på en og en halv måned. Og gjett hva? Jeg skal være fadder for henne når hun skal døpes! Jeeii.

Fredag gikk med på å passe Sindre og Øyvind, mens mamma, Tante Tove, Helle og Rebecca var på Lagunen. Etter de kom, gikk den bare med på å være med alle de. Herlig!


Fra venstre: Meg & Helle . Rebecca, Sindre, Meg, Helle, Martin & Øyvind . Sindre, Helle & Øyvind .

Lørdag var jeg på danseaudition på ungd.gr. Gikk greit, kom med i dansegruppen, men kunne likevel gått bedre, er ikke akkurat fornøyd med meg selv. Men whatever! Vi var 7 stk som kom med - Malin, meg, Iselin, Henriette, Margit, Julie og Maria. Men Malin kom/kommer jo med i 16+ da, så da blir vi bare 6. Men gjør ikke akkurat meg noe... Altså å være så få. Vil såklart ha Malin der! Etterpå var jeg på jobb. Var litt slitsomt, ettersom jeg hadde vært og danset i en og en halv time rett før, men det funket. Så når jeg kom hjem var det å være med alle søte små og store.

Nå har folket dratt hjem, og jeg sitter og hører på sanger fra We Will Rock You, og burde egentlig gjort lekser... Ahr, det er et hardt liv jeg lever. Sukk.

4 kommentarer:

Katrine sa...

Ahhh ... London :) hørtes ut som er gøy tur ^^

camilla sa...

Jaa ! Elsker London (egentlig England generelt) :D <3

Christina sa...

Åh, du er så heldig som har en unnskyldning til å reise til London.. men altså:
OMGOMGOMHG QUEEN!!
omgomgomg jeg har også en tante tove
omgomgomg jeg bor rett ved lagunen
omgomgomgomg jeg har OGSÅ masse lekser
omgomgomg jeg har skrevet omg mange ganger! OMG!

PS: jeg er best i sannsynlighetsregning
PPS: jeg er litt overtrøtt

OMG!

camilla sa...

OOOOOOMMMMMGGGGG !
du OMG er OMG så OMG ikke OMG bedre OMG i OMG sannsynlighetsregning OMG enn OMG meeg ! omg...
vi er litt kule vi , med våre kjære tante tover ;D omg lizzm .

PS! jeg tror ikke på at du er overtrøtt .