tirsdag 28. oktober 2008

Lærere er djevlens tjenere

Nytt blogginnlegg? Okei. Om hva da? No idea. Har jeg mye å skrive om? Både ja og nei. Føler jeg for å skrive om noe av det nå? Nei. Hvorfor? Det må da gudene vite. Har jeg ingenting fornuftig å skrive? Tror ikke det. Skal jeg skrive noe likevel? Jo, bør vel kanskje det...

Anyway. Forrige uke var grusom. Sort of. Vi har ALTFOR masse skole og lekser, det burde vært forbudt ved lov! Men det er det sikkert også, bare at lærerne klarer å dekke over det... Jeg tror at lærere egentlig er djevlens tjenere som er utsendt for å torturere oss stakkars sivile folk som prøver å leve et liv. For det er vel noe sånt djevelen er imot, eller hva? Han mener at vi ikke skal få leve et liv, men bare være ond mot alt og alle? Jeg vet ikke, jeg kjenner ham ikke. Ikke vil jeg det heller.
Denne uken er faktisk litt grei. Mandag var normal, så den treng jeg ikke si noe om. Idag (tirsdag) begynte jeg til fjerde time, fordi vi skulle ha teaterhistorie-prøve, men vi supersmarte små vesener som har R-matte skulle ha matteprøve idag, så vi fikk ta teaterhistorie-prøven som innlevering, og fikk fri de tre første timene. Så hadde vi matteprøve som forsåvidt ikke gikk så altfor bra, også fikk vi FRI FRA FRANSK! Yeah.
Onsdag får vi fri de to siste timene, pga avspasering etter forrige uke (kanskje ikke lærerne er så onde likevel?), pluss at de to timene før det skal vi se 1. klasse sin OD-forestilling. Tror jeg i hvert fall. Gleder meg!
Torsdag er det OD, så vi skal ikke på skolen, jeg skal bare innom jobben litt over 3 timer. Great!
Fredag skal vi ha fire timers skriveøkt, så får vi resten fri!
Men (ja, det er et men): Jeg har norsk"innlevering" til torsdag, rolleanalyse til fredag og teaterhistorie"prøven" til tirsdag. Jaja.

Idag (siden vi fikk fri fra fransk og spansken fikk fri) var Christina, Silje, Kikken og meg på kafé. Vi var på Bocca, og drakk herlig kakao. NAM! Det var to engelskmenn der og. Ah, jeg elsker engelsk! Herlig. Jeg har funnet ut at jeg må bo (minst) 1 år i enten Irland eller Nord-England. Altså, jeg kommer til å bo i England/Irland en eller annen gang uansett, men jeg vil ikke ha kjedelig engelsk aksent. Jeg vil ha irsk (bør jeg jo forsåvidt også, da) eller nord-engelsk! Det er så fint/tøft! Love it.

Jeg tror jeg hadde noe nå som jeg hadde tenkt til å skrive, men jeg vet ikke. I så fall har jeg glemt det. Det var sikkert ikke noe interessant heller. Men sånn sett hadde det passet veldig bra inn i dette innleggt, når jeg tenker meg om. For det er jo ikke noe av det andre heller! Pyttsann.

Nå er det visst tid for å sove, eller noe sånt. Klokken er litt for mye for lille meg. Har ikke godt av å være så lenge oppe jeg, vet dere! Men sånn kan det en gang gå.

Adios, amigos.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Tjoho! Nytt innlegg! Endelig en uke hvor vi ikke har så mye arbeid, ihvertfall ikke i forhold til forige uke. Jeg også elsker engelsk og england! Det er så utrolig kult! = )

camilla sa...

Ja , jeg som er så flink vettu ;D haha :P
Jaa , jeg vet ^^. love it . <3

Katrine sa...

Sist uke var et helvette(for å si det mildt) Men heldigvis var denne uken ikke SÅ verst, om man glemmer innleveringene våres :) hehe.