mandag 17. august 2009

TWILIGHT

jeg har egentlig sluttet med blogging . sånn 99% , hvert fall . men akkurat nå må jeg ...

jeg leste ferdig Breaking Dawn igår kveld , den fjerde og siste boken i Twilight-serien . gjett om det var trist å bli ferdig ! jeg har forelsket meg helt i de bøkene , de er så herlig . og ja , jeg har blitt ganske glad i Twilight-filmen også . til tross for at jeg med den , som alle andre filmatiseringer av bøker , har ting jeg irriterer meg over . nå kan jeg ikke vente på de neste !

jeg anbefaler alle å lese Twilight-serien . den er nydelig !

HER er btw en nydelig sang dere må høre . det er en jente som har laget en liten film med 'quotes' fra Twilight-boken , og med sangen 'Bella's Lullaby' til . det er ikke den melodien som blir brukt i filmen , men etter min mening den som burde blitt brukt . den er nydelig !

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hvorfor slutter du å blogge?:( du må blogge :D

jeg tror jeg kommer til å ha et Harry Potter-forhold til Twilight: jeg kommer bare til å se filmene. Jeg orker ikke å lese bøkene, jeg har andre ting å lese ^^

camilla sa...

men de er så nydelig ! men jeg skal ikke tvinge deg . ikke enda ! hihi .

er ikke sikkert jeg slutter . var bare veldig lite blogginteressert no i ferien... men det tar seg vel opp når skolen begynner , så får se :b hehe .

Margit sa...

Wow! Camilla, visste ikkje at du har blogg :D
Så fin den er!

Hopp innom min om du gidd:
http://margitgarlid.blogg.no/

camilla sa...

thanx Margit :D jeg har blogg , vettu . :)

will do !!