tirsdag 1. september 2009

GOODBYE JUNE

min kjære, søte June har nå flyttet til Oslo, og forlatt oss andre stakkarser alene i Bergen by uten vår herlige solstråle. På fredag arrangerte hun en avskjedsmiddag, og vi fikk sett henne en siste gang før hun dro til vår vakre hovedstad for å gå på musikklinje. vi hadde en fin og koselig kveld, med god mat, en helt fantastisk bringebærpai (laget av hennes søte venner fra klassen på danselinjen), masse prat og litt pianospill fra June. hun er så utrolig flink!

for de som ikke allerede vet det, går også June på Arna Musikkteater, og skulle egentlig spille strippedanseren Mimi i musikalen "Rent" på Rick's i januar. siden jeg ikke har sett henne spille, og det ikke er så veldig ofte jeg får høre henne synge, har jeg gledet meg kjempemasse til å se henne på scenen, for jeg vet hun er så flink! men nå som hun flytter skal hun dessverre ikke lenger ha rollen som Mimi, noe jeg syns er utrolig trist. hun skal heldigvis fremdeles være med i stykket, men jeg får ikke se noen soloprestasjoner fra henne. dessverre.

jeg håper uansett du får det fint i Oslo, Junemor. du får i alle fall drive med det du virkelig elsker, og jeg er sikker på at du kommer til å nå langt. herlige du :)

3 kommentarer:

Christina sa...

:)



kode: cochro. det fikk meg til å tenke på coco chanel

Anonym sa...

Bringebærpai? :O Jeg har alltid hatt lyst til å smake det xD og lagde det, men bringebær er dyrt å lage fra bunnen av, men someday!

camilla sa...

jeg kan få oppskriften, for de laget ut fra June sin oppskrift :D så kan du lage. meen ja, bringebær er litt dyrt. men du kan sikkert bruke sånne frosne da :) litt dyre de også, men definitivt lettere å få tak i... hehe :b