tirsdag 29. september 2009

eg må ha, eg må ha skinnjakke på

jeg har lyst på skinnjakke! altså ekte/fake, no matter. men jeg vil ha en. problem: jeg finner ingen jeg liker! det er så mange det er et eller annet rart med. pluss at det er dyrt - jeg trenger noe billig! iaffall litt. så: hjelp meg å finne den perfekte skinnjakke! jeg vil helst ha i brun (men svart også, siden det passer til mye mer), og helst med strikk nede. og ikke sånn supertrang ting. finner dere en perfekt til meg, skal jeg elske dere for resten av livet!

dette er det nærmeste jeg har kommet den perfekte foreløbig:

men da må det bli brun, for den svarte var ikke fin. men jeg er ikke 100% fonøyd.

men denne vil jeg ha:

(begge deler fra ellos!

2 kommentarer:

Anonym sa...

skinnjakker er dyre :P
de koster jo 900 kroner på Cubus og H&M, min kostet litt over 1000 kroner, pga den er fra mango.
Skinnjakker er dyre, men det spørs hvilket merke du går til også :p

camilla sa...

jeg vet jo det :b men det finnes billigere typer . finnes til 500 og sånn ;D