onsdag 23. september 2009

Farewell Damen

til mine søte, trofaste lesere som har lest bloggen min leenge - husker dere Damen? hun litt rare som jeg ble skikkelig irritert på? hun som vi senere kom frem til at het Gerd? vel, hun har i etterkant vist seg å være et fantastisk menneske, og kanskje en av mine beste kolleger. i et halvt år nå, +/-, har vi jobbet sammen hver eneste tirsdag, og vi jobber kjempegodt ilag. vi snakker masse sammen og hun er grei å snakke med, vi har ganske like meninger på det meste og hun er helt utrolig til å motivere folk. hun går og motiverer og skryter hele tiden (dvs, når man fortjener det da, riktignok), så man får skikkelig lyst til å jobbe enda bedre, og man blir skikkelig glad. jeg er skikkelig glad i henne nå :) det som er litt trist, er at jeg fra neste uke av skal jobbe mandag i stedet for tirsdag. altså får jeg ikke lenger jobbe sammen med henne mer (sånn fast og foreløbig), og idag var siste gang. jeg tror vi begge var litt trist når vi sa hade i kveld. hvordan skal jeg klare meg uten henne på jobb? og ikke minst - hvordan skal hun klare seg uten meg? haha, neida. men jeg kommer seriøst til å savne å jobbe med henne, for hun er altså helt fantastisk. ah, sukk. triste saker.

btw, masse gratulerer med dagen (overstått - 40 min på etterskudd) til min supersøte, litt crazy og sykt rare Marita, som nå har fylt 21 år :) gi, she's getting ooold! hoho.

2 kommentarer:

Anonym sa...

hm, dumt, at dere ikke skal jobbe sammen mer da :/

camilla sa...

mhm :/