lørdag 26. september 2009

vas og vås

Bare på gøy , lzzm .


1. Hva har du under buksa di akkuratt nå? boxer

2. Helt ærlig, når dusjet du sist?: i dag morges

3. Hva har du i venstre bukselomme akkuratt nå?: ingenting

4. Hva var den siste setningen du sa?: ja, snart iaffall (min bror spurte om eg skulle legge meg)

5. Pusset du tennene idag tidelig?: jupp

6. Skylder du noen penger?: vet ikke, håper ikke det

8. Har du noen gang latet som om du var full?: nei

9. Hva putta du i kjeften sist?: salt chips m/ holiday dip

10. Hvem er du mest glad i for tiden?: vet ikke helt

11. Hvem betyr mest for deg i hele verden?: familien og mine næreste venner (woo, klisjé)

12. Hvem var den siste du kranglet med ?: har ikke kranglet , men nærmeste er vel ca halve gjengen på amt .

13. Hvem er den største nerden du vet om? den største NERDEN vet jeg ikke hvem er..

14. Sover du med bamse i senga?: yes i do

15. Hva tenner du mest på? dunno

16. Ser du på stol?: hææ? jeg har en kontorstol på rommet, kan se på den liksom...

17. Liker du ditt eget navn?: åjada , bryr meg ikke så masse . (har lyst på dobbeltnavn, da!)

18. Er du mamma-dalt eller pappa-dalt? sikkert mamma, siden meg og pappa nesten aldri er hjemme samtidig

19. Sover du med lyset på?: nei

20. Er du rasist?: nei, ikke litt engang

21. Liker du skrekkfilmer?: aldri i livet!

22. Hvor mangen barn vil du ha? vet ikke helt, kanskje 2 . eller 3. litt usikker

23. Vil du gifte deg?: vet ikke . men har jo funnet brudekjole, så må jo nesten det

24. Hvem ser du fremtiden din sammen med akkuratt nå?: nei du, jeg aner ikke. skybert sikkert (:

25. Hater du noen?: ja, det er i alle fall ikke så langt ifra

26. Har du noen gang spytta i skoene til noen du ikke liker på en fest? haha, nei

27. Siste mottatte melding på mobilen?: Spurs vant 5-0.

28. Hva syns du selv du er mest flink til? veldig lite. veldig flink å bli irritert på folk da

29. Kunne du ha torturert noen?: nei, SÅ ond er jeg ikke . håper jeg

30. Hva smaker pekefingeren på din venstre hånd akkurat nå? vet ikke, litt salt kanskje..

31. Åssen farge har buksa di nå?: den er svart

32. Er du forelska nå?: nja , nei ikke egentlig

33. Sover du i pysj?: nei

36. Pleier du å sove alene?: jupps (bortsett fra bamsene, da)

38. Narkotika?: er unødvendig

41. Er du flink til å spare penger?: ja, faktisk litt

42. Er du som et barn på julaften?: varierer litt , tror jeg

43. Noen gang badet naken?: ja sikkert

44. Sviktet noen?: har jeg nok.. ;/

45. Rams opp alle som er i samme rom som deg akkuratt nå: meg , bamsene og alle på moben

46. Hva tenker du?: at jeg er trøtt og irritert

47. Angrer du på et forhold?: nei, herlighet, det har ikke ødelagt meg på noen måte, og det er over, så hvorfor skulle jeg det?

49. Viss du måtte velge, arbeide i Nordsjøen eller sitte i kassen på Mega?: kommer an på hva jeg skulle gjøre i nordsjøen, men sikkert det . (sitte i kassen er drit)

50. Tenner du på parfymelukt av det motsatte kjønn?: det kommer jo helt an på hva parfymen lukter

51. Leker du ofte med lighter?: nei, lightere er skumle

52. Spist rå kjøttdeig?: æsj, nei. e-coli !!

53. Vært forelska i en lærer?: nei, det tror jeg så definitivt ikke!

54. Synes du blondiner er dumme?: haha, ja ! noen av dem . (tror Christina må være blond innerst inne...)

55. Synes du det er bare "bondetamper" som bor på landet?: nei, hallo, jeg bor jo på landet! ifølge alle andre byfolk.

56. Tror du at det er en global oppvarming?: det virker jo sånn (skjønt jeg ikke føler det er så stort mye varmere her i landet..)

57. Synes du bensin lukter godt?: ja, egentlig

58. Noen gang innhalert fra en bensintank? æsj, nei

59. Klippet en sau?: nei, ille nok å se dem bli klippet (de blir jo så stygg!)

60. Melket en ku?: nei

61. Plukket egg fra en rugende høne?: ja

62. Ridd i full gallopp på en hest?: nei, tror det hadde gått ganske piss

63. Blitt angrepet av en hund?: nja, naboen sin hund bet meg i rumpen og fingen engang, men ikke annet enn det

64. Er det homo for gutter å bruke lypsyl?: nei, herlighet, de får jo tørre lepper de også

66. Hvis noen var utro mot en god venn av deg, ville du sagt ifra da?: vet ikke, håper det

68. Hvilke aktiviteter skjer utenfor vinduet ditt akkuratt nå?: vet ikke, har gardinen for.

69. Rams opp alle planer for dagen: det er seint, så sove. men det er faktisk overmidnatt, så planer for dagen som kommer er tur til Stord (bursdag til min fetter) + egentrening

70. Er det greit med en hvit løgn for å unngå å såre noen eller lage oppstyr?: nja.. spørs litt

73. Hva tenker du når jeg sier "seigemenn"?: sukker

74. Prøver du å unngå å banne blandt kristne?: prøver å unngå å banne uansett (funker ikke så bra)

75. Irriterer du deg over noe akkuratt nå?: JA , masse . arrrg

76. Bryr du deg mye om hvordan du ser ut når du skal på jobb/skole?: skole - nei , jobb - litt

77. Skylder du på andre når du fiser?: nei , det er barnslig

78. Synes du disse spørsmålene er litt for innpåslitne?: jeg overlever

79. Hvem har den kuleste latteren du vet om?: Karoline, haha!

81. Synes du Danglebær-sangen er barnslig?: er egentlig dritt lei den

82. Fjortis en alder eller en oppførsel?: oppførsel, definitvit!

83. Sommer eller vinter?: egentlig sommer, men nå gleder jeg meg som en gal til vinter (maaasse klær på seg, teppe rundt seg og kakao eller te å kose seg med. herlig!)

84. Visste du at isbjørner er venstrehendt?: har isbjørner i det hele tatt hender?

85. Det er nordmenn som er best?: nei, så absolutt ikke. nordmenn er teit

86. Hvilken sang har du på hjernen nå? den ene Casiokids-sangen fra "Vegas"

87. Reisemål: England . eller Irland, Skottland, Frankrike eller Italia. eller Broadway.

89. Penger eller gaver?: gaver

90. Elsker du noen akkuratt nå?: nja, nei, ikke på den måten

91. Må du på toalettet akkuratt nå?: nei?!

92. Hvem sitter nærmest deg?: ingen

93. Fryser du eller er du varm?: ingen av delene, men heller mer mot frysing enn overoppheting

94. Synes du jeg går for langt om jeg lager 200 spørsmål?: i og med at jeg leste en annens sånn spørsmålsting (m 100 sp.mål) rett før jeg begynte å svare på dette, så ja!

96. Kunne du vært i et forhold uten sex?: tror nok jeg skulle overlevd, ja

97. Ønsker du barn nå?: ja ! på en måte .

98. Har du møtt den du vil dele resten av livet ditt med?: kanskje den jeg VIL dele resten av livet mitt med , men ikke den jeg KOMMER TIL å dele resten av livt mitt med.

99. Hva mener du om sosser?: det er det morsomste og særeste som fins.

100. Hva skal du nå?: sjekke face og msn, så sove. GODNATT !




fordi et innlegg uten bilder er kjedelig, og fordi dere like gjerne kan få se brudekjolen jeg evt skal ha. love it!

3 kommentarer:

Anonym sa...

surveyer :D haha, gjør alltid sånne når jeg kjeder meg på Myspace x)

JAVIERA FRANCISCA sa...

hahah, slike er litt gøye da! Brudekjolen var kjempefin :-)

Christina sa...

Jaha.. jeg leste gjennom hele driten, og det eneste jeg får vite er at jeg egentlig er blond innerst inne. Heldigvis tagget du meg ikke:)

quidin