fredag 2. september 2011

T-T-T-Tertnees

Jeg liker det når jeg endelig finner noen som har akkurat like tanker om jobben som det jeg har. Folk som liker masse ansvar, liker å jobbe og få butikken strøken, og som ikke kan fordra folk som bare surrer. Jeg jobber aldri så bra som når jeg jobber sammen med sånne fantastiske folk! Yeah

Idag var btw en av mine gamle kunder og handlet hos meg på Tertnes! Koselig :D jeg trives på Tertnes, og kundene her er kjempeflotte, men jeg må innrømme jeg likevel savner de gamle kundene mine som jeg nå har kjent i omtrent tre år! Så når det kom et kjent Indre Arna-fjes innom og sa hei ble dagen min hakket bedre :-)

Ja, jeg begynner virkelig å få det fint på Kiwi Tertnes!

Btw, funfact; dette er innlegg nr 200. Woop woop! Jeg skal vurdere å begynne å bli flink å oppdatere bloggen min igjen.. Lover derimot ingenting.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Er veldig enig med å jobbe med folk som ikke surrer ass! Like å ha ansvar, jobbe, osv :)

Ja, bli flinkere å oppdatere ;)

Elin sa...

fant bloggen din ved en tilfeldighet nå, fin blogg du har med morsomme og bra skriblerier! og er heelt enig med deg ang jobb;)
*Elin