lørdag 17. september 2011

Word by Word

Word by Word

Over her ligger link til 17 år gamle Marte sin blogg. Marte ble skutt i hodet i tillegg til å miste bestevenninnen sin på Utøya 22. juli. Aldri hadde jeg trodd at jeg skulle finne noen som kunne skrive så bra, så sterkt, om noe så utrolig forferdelig. Jeg kom innpå bloggen ved en tilfeldighet, men der har jeg blitt sittende den siste timen, halvannen, og lest hvert eneste ord og sett hvert eneste bilde hun har publisert etter tragedien. Fy søren for en jente!

Martes Utøya

Egentlig anbefaler jeg å lese alt, men innlegget jeg har linket til over er spesielt. At en person kan klare å skrive så sterkt om noe som har preget henne så veldig? Jeg fatter det ikke.

4 kommentarer:

Unknown sa...

Så fint skrevet... :) Marte er niesen min <3

Marte sa...

å, herlige deg! tusen takk for nydelig ord! <3 Klem Marte <3

Fru Luna sa...

Tusen takk for varmende ord! (Jeg er mammaen hennes.) Det betyr så mye.
Stor klem fra meg

Kint@n sa...

Helt enig:-) Sett på bloggen hennes/ din før! God bedring til Marte :-) Tragiske greier!