onsdag 9. mai 2012

motivasjon?

Sitter her og skal skrive et motivasjonsbrev. Det fungerer jo veldig bra når all motivasjonen stod igjen utenfor dørstokken og nektet å komme inn. Annoying, much?

Jeg vil jo. Jeg hadde jo ikke prøvd hvis ikke. Men det er det å forberede ting. Å motivere seg opp til det. 

Jeg var motivert iste når jeg var ute på tur. Det var da jeg bestemte meg for at nå,  går jeg hjem, setter meg ned med litt rødvin og god frukt, og skriver et knallbra motivasjonsbrev. Men det er et eller annet med den dørstokken min, null tull. Motivasjonen og energien klarer liksom aldri å bli med inn. Den stopper alltid utenfor, det slår aldri feil. 

Så her sitter jeg, da.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hva skal du?
Er det motivasjonsbrev til jobb eller skole? :)

camilla sa...

Er nok skole :) i Skottland. må ha litt backup :D hehe