mandag 28. mai 2012

SUPERKIWIADEN 2012

Kom hjem fra Superkiwiaden 2012 for noen timer siden, og FY SVARTE! Jeg vil bare tilbake. Har hørt Vaya con KIWI på repeat x antall ganger nå, bare sånn for mimringens skyld. Det er den desidert beste helgen jeg noensinne har hatt!

5800 grønne kiwianere samlet på ett sted, det kan jo ikke bli annet enn bra. Og med det NYDELIGE været vi hadde i tillegg?! Så utrolig heldige vi var! Slappe av nede ved stranden/bryggen, spille sandvolleyball, løpe i "baller" på vannet og bare nyte været og hverandre... Den tiden det ikke skjedde noe da, og det gjorde det basically hele tiden!

Det var konserter, underholdning, kåring av årets KIWI-butikk, moteshow med lansering av de nye uniformene, trekning av sykler og turer til Madagaskar med UNICEF, litt faglig input, og selvfølgelig fest og moro! INGEN kan feste som oss kiwianere :) Så var det vel også et ganske stort høydepunkt, spesielt for enkelte, når Ole Gunnar Soslkjær dukket opp! En legende er han, ingen tvil om det!

Fine gjengen vår fra Kiwi Tertnes!

Jeg elsker KIWI. Jeg elsker jobben min, og jeg er så utrolig stolt over å få jobbe i en så utrolig sprek bedrift! Jeg kunne aldri tenke meg å jobbe i en annen dagligvarekjede enn KIWI - for det første er kiwianere sånn ca de kuleste menneskene du kan møte på, og i tillegg er vi DEN gode KIWI-familien. Jeg har liten tro på at noen annen kjede har et så godt samhold butikkene imellom, og jeg VET at ingen er så rå som oss! Vi står på 200% hver dag, og det går så det synger! KIWI er blitt min livsstil. 

Tusen, tusen takk til både KIWI og alle kiwianere for at dere er som dere er, og ikke minst for en FANTASTISK helg! Gleder meg til jeg blir butikksjef og det er kiwiade hvert år!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vet om flere bekjente fra Lillehammer(bare at hun ene jobber ved Kløfta) som jobbet på Kiwi som dro dit den helgen :P

camilla sa...

tviiiler jeg ikke på :D

catarinakippersund sa...

SV: haha jeg og likte det bildet! vi fikk ta bilde av henne vist vi gav henne penger så en kr i koppen henns og hun GLISTE! søteste! :)