mandag 1. oktober 2012

TRENING

Jeg er så vanvittig glad for at jeg har begynt å trene! Det gikk treigt i begynnelsen, ingen tvil om det, og selv om det også da var deilig når det var gjort, var det et STORT tiltak å komme meg opp av sofaen - så det første halve året jeg hadde medlemsskap på Nr 1 Fitness var jeg der oppe MAKS 10 ganger. UTROLIG tungt å komme i gang, og når jeg først begynte å komme i gang, møtte jeg gjerne på en uke hvor det bare var umulig å få tid til trening, og da var jeg tilbake til start igjen. Så nei, det var langt i fra lett i begynnelsen, det er et tiltak, men det er bare én liten kneik du skal over, så er du der.

Nå.. nå trener jeg nesten hver dag. Litt varierende selvfølgelig, men minst 3-4 ganger i uken, og da er det gjerne to timer i slengen, om ikke enda mer. Kommer helt an på timeplanen! Jeg trener ikke mot et konkret mål, har ingen planer om å gå ned i vekt eller kunne løfte så og så mye. Jeg trener kun fordi jeg liker det, og fordi jeg synes det er kjekt! Og så er det selvfølgelig greit å holde seg i form, skal ikke legge skjul på det. Men det er klart, når man trener såpass mye, har man jo lyst å se litt resultater av det, annet enn at jeg har det gøy! Så litt mål blir det likevel. Og litt pushing skal til. Men det er jo litt av poenget, er det ikke? :)




Happy, svett, ekkel kjerring etter trening, yeah!

Ja, jeg har akkurat vært på trening, og hadde litt adrenalin/energi igjen som bare måtte få litt utløp gjennom bloggen! Mehe. 

Ingen kommentarer: