mandag 26. mai 2008

Bare kluss med teknologi !!!

Herre !

Jeg sitter nå i min vakre seng og skal eegentlig ut... Grethe ringte for 40 min siden , og jeg sa jeg kunne treffe henne ute , og at jeg gikk om 15 min... skulle bare legge innpå et par sanger først . Da jeg slo på pc'en oppdaget jeg til min forskrekkelse at jeg manglet 2 av sangene - og at limewire ikke ville fungere . Jeg spurte Jørgen om hjelp , men han måtte da først laste ned Limewire . Det oppstod da noen problemer med hans Firewall , så det tok litt lenger tid... Så fikk han endelig sendt , men det kom ikke opp ! Så han prøvde flere ganger , og tislutt gikk det . Han gikk for å spise i mellomtiden , men plutselig ble all overføringen avbrutt ! Jeg ba Maia om hjelp , men hun hadde heller ikke Limewire... Så nå er Jørgen tilbake , og han skal sende de på mail....Men jeg skulle vært gått for en halvtime siden , så min kjære Grethe har sikkert gått nesten helt opp hit nå :S uff , stakkar jente <3

Menmen , nå skal jeg snart ut i hvert fall :) etter en irriterende halvtime... hejdå <3

Ingen kommentarer: