onsdag 28. mai 2008

Jeg kjeder meg !

J e g k j e d e r m e g ! Ååew...
Sitter på skolen , og skal liksom forberede meg til engelsk skriftlig eksamen ?! Yeah right . Det e kjedelig !!! Halloooo , vet jo ikke ka eg ska finne info om engang , er så masse... "Koffår i helsikke blogger hun hvis hun har eksamen dagen etterpå?!" tenker du kanskje... Gjør i grunn eg og . Men liksom... Ja . Jeg er ensom "/ Hehe... Kikken gikk iste for å gå hjem og øve der i stedet . Så tenkte jeg "jaja , har jo TherZan og Kristine :D" men gjett hva ? De gikk et kvarter etterpå... "/ Jeg kjeder meeeeg ! Har Jaran , Hilde , Eira , LivSofie ++ (?) , men de er på biblioteket , og jeg orker ikke reise meg . Haha xD Synne & Anette sitter på hin siden av kantinen da ^^. Men Anette er stemmeløs , haha :P vel , dette var et ytterst uinteressant innlegg , men sånn går det når JEG KJEDER MEG !

6 kommentarer:

Anonym sa...

Oj! Jeg har oppdaget en ny blogg! Uansett! Eksamen er teit! Kjempeteit! Lykke til videre med forberedelsen;)

Christina sa...

Når fikk du deg blogg?
Ok jeg innser idiotien i det spørsmålet i det sekundet jeg skriver det. Skal legge deg til på fredag:P

Katrine sa...

Woho! Jeg fant en ny blogg :D Camilla!!!
Lykke til med eksamen, som du sikkert har in this very moment. Hehe. :)

camilla sa...

hehe , bra dere oppdager for jeg har ikke giddet å publisere den offentlig selv liksom :D hehe , så får dere heller spre rykte eller noe xD
Og takk forresten , Jaran & Katrine , selvom jeg ikke leste før nå :)

Christina sa...

SKRIIIIIV HER DAAAA!!!!!
Hva er vitsen med å ha en blogg dersom du ikke skriver?! Og dersom du ikke finner noe å skrive om, så kan du jo forsøke å bruke den greien til yassi. Så blir vi litt bedre kjent med deg osv.

ettenA sa...

Savner litt den hese stemmen :P