onsdag 4. juni 2008

blæ blæ blille blam

Nå er jeg sur...!
Jeg satt nettopp og skrev et LANGT innlegg om helgen . Christina hadde sagt jeg sku skrive noe , så jeg skrev , for jeg hadde ikke noe annet å gjøre heller . Visste egentlig ingenting å skrive , men skrev og skrev og ble fornøyd med det jeg skrev , FAKTISK . Det var ikke sånn kjedelig oppramsing som er typisk meg , det var faktisk litt interessant . Så trykker jeg "Publiser innlegg" , så klikker alt . Så prøver jeg å finne det igjen i utkast , siden "Nå blir alle utkast lagret automatisk"... Men neida , der var overskriften lagret , men ikke noe mer . Jeg blir så suuur !! Så nå får dere ikke vite noe om helgen likevel . Kanskje en annen dag , men det spørs om jeg gidd . Men uansett skal jeg skrive noe i nærmeste fremtid - bare kanskje ikke om helgen . Kjedelig å skrive samme en gang til . Se heller på bildene på Facebook !

- Piis . <3

4 kommentarer:

Anonym sa...

Å! Jeg vet akuratt hvordan det er! Skjedde meg meg også. Men du må skrive om helgen! Ihvertfall om noe! :)

Katrine sa...

Sånt har nesten skjedd med meg også, da forsvant teksten MENS jeg skrev det, blogspot er mystipystikk, men ikke gi opp håpet :D du må skrive ofte ^___^

camilla sa...

ska skrive ofte ^^ kanskje xD men når blogspot er stygg med meg er eg stygg tilbake , for eg følger den gylne regel , så det tar nok et par dager :P
Skal se om eg får skrevet noe om helgen , Jaran ;D bare for deg ^^ hehe <3

Yassi sa...

DET ER SÅ IRRITERENDE NÅR DET SKJER!