mandag 9. juni 2008

Velkommen til Den Levende Skogen!

Jeg merker at jeg bare skriver her når jeg kjeder meg og sånn.. Så ja, jeg kjeder meg litt nå. Sitter og har norsk (første gang på leeenge pga streik), og skal lage en "digital fortelling". Jeg kommer ikke i gang! Frem til nå har jeg bare sittet og mast med Kikken og Karina... Menmen er jo kos det da :P Har funnet ut at jeg skal lage en "mimrefilm" fra Footloose :) jaa, jeg er drittlei Footloose, men minnene er jo gøy da :D ellers vurderte jeg å ha mimring fra ungdomsskolen eller skoleturen til England, men ungdomsskolen savner jeg egentlig ikke, så tror ikke det hadde blitt så bra... hehe xD så da blir det Footloose da :) meen... jeg kommer ikke i gang. Er egentlig ganske trøtt! Hallooo, sov bare rundt 3 timer i natt :S not good . Fikk ikke sove igår i det hele tatt! Låg og tenkte på alt mulig rart. Jeg tenkte på noe jeg fant ut jeg skulle skrive blogginnlegg om også, men jeg husker selvfølgelig ikke hva det var. Sånn kan det gå! I hvert fall sovnet jeg ikke før ca kl 2 eller noe... Så våknet jeg rundt kl 5... og det første jeg tenkte var "å, jeg må huske å få ungene klar så de rekker det" eller noe... Da tenkte jeg altså på ungene i 1-4 klasse gruppen på musikkteateret, og at jeg måtte sminke de før forestilling. Altså; på lørdag og søndag sminket jeg de før de skulle ha forestilling, så det har visst gått litt til hjernen på meg. Sånn kan det gååå! Men de er utrolig skjønne da :D lover deg . Og hun ene syns at jeg var kjempeflink til å lage bart :D wee. haha.

Jaja , vet dere hva? Jeg har oppdaget noe nytt. Folk Metal ! (Tror det var noe sånt). Det gikk plutselig opp for meg at Baste sitter og hører på sekkepipemusikk... Så jeg måtte bare spørre. Da hørte han visst på Folk Metal, som visstnok er metalmusikk med folkemusikkelementer og instrumenter... Aldri hørt om det før!! :P Menmen , det er meg det er snakk om då, så er vel ikke så rart. Men jeg får vel komme i gang med den filmen :)

(overskriften er forresten et utdrag av en sang (antakeligvis med samme navn) fra Syngespillet Den Levende Skogen, som altså var forestillingen ungene satt opp i helgen. De var veldig flinke og veldig skjønne ;D jeg har fått helt dilla på de sangene :D hehe<3)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jaja, tror du kom lenger enn meg på de digitale fortellingene:p Baste fortalte faktisk meg også om Folk Matal i dag. Hørtes litt kult ut, på en litt rar måte. Liker sekkepiper!

camilla sa...

Ja , sekkepiper er egentlig litt kult :D men ikke det eg hører mest på liksom :P but still!