onsdag 18. juni 2008

Meg og musikk

Jeg satt oppe med min bror for et par kvelder siden, og surfet litt rundt på nettet på hans PC, og ettersom det var hans PC, hørte vi på musikk som han likte. Noe av det hører jeg også på, men mye av det har jeg aldri hørt før. Ettersom jeg ikke følte meg særlig ukomfortabel med den musikken, men derimot likte veldig mye av det, fant jeg ut at "Heyhey, hva med å begynne å utforske ny musikk?". Så jeg klarte å få skrevet ned en del av de bandene og artistene han hørte på, og siden vi så på svisj, og det var mye forskjellig rar musikk der, fikk jeg skrevet ned en del derfra også. Nå har jeg riktignok ikke begynt å utforske disse nye bandene enda, men jeg har en ganske så innholdsrik liste på "Notater" på mobilen min. Derimot fikk Maia meg til å høre på et par Foo Fighters sanger hin kvelden, og jeg innrømmer det: Jeg er frelst. Jeg hadde aldri trodd at jeg skulle begynne å høre på dem, men nå må jeg si at de er sykt bra. Skulle gjerne vært på konserten...

Dette var da riktignok ikke sånn skikkelig annerledes da, men det blir verre... For gjett hva jeg faktisk også har funnet ut at ikke er så veldig ille? Du vil ikke tro det; Black Metal. Det er riktignok ikke sånn at jeg sitter og hører noe særlig på det, men det er noen sanger jeg hører litt på, egentlig bare for å utforske, men jeg liker dem. De er ganske kule! Men det er altså en ørliten forklaring bak dette da, og det er jo selvfølgelig Svartediket. Ettersom noen av mine kjære på musikkteateret nå danser til en av disse sangene, har jeg hørt den sangen et par ganger, og nå synes jeg den bare er tøff. Så har jeg søkt litt rundt og hørt noen andre Svartediket-sanger, og i motsetning til Maia som IKKE liker den musikken, synes jeg de er ganske tøffe. Du skulle ikke tro det, men sannheten skal frem! (Jeg ville ikke trodd det selv heller).



6 kommentarer:

Anonym sa...

Kult! Det er gøy med ny musikk! Heavy metal trenger ikke å være dårlig, kommer helt ann på. Uansett, Camilla! Jeg beklager veldig hvis det jeg nå skal skrive kommer til å såre deg. La meg først uttrykke hvor godt jeg liker bloggen din. Ikke bare liker jeg den, men jeg syns den er både underholdende og gøy å lese. Jeg vil gå så langt å kalle deg ett viktig medlem av denne gruppen bloggere i klasse
1MDa på Fyllingsdalen VGS. Når jeg nå har sagt dette må jeg få tillate meg å si hvor mye jeg HATER layouten på bloggen din. Ja, jeg vet man skal se på det indre (innholdet i denne sammenhengen), men den grønnfargen har jeg lagt for hat. Jeg ber deg nå, tryglende på mine knær om å ta til deg disse ord (både posetive og negative tilbakemelding) og ta opp til vurdering å skifte den grønnfargen ut med en annen, samt å forandre SKRIFTTYPEN (Viktig å understreke at det ikke betyr noe av teksten på bloggen) med en annen skrifttype.

Mvh.
Jaran "Bob" Ree Michelsen

camilla sa...

hahaa xD
er ikke så veldig fan av den selv , bare likte den i begynnelsen fordi det var litt friske farger og da var det sommer og sol :P men jeg skal heller gjøre det... en dag xD fikser det sikkert i morgen :D hehe .
men det er bra du liker bloggen da , for jeg syns ikke den er så interessant :P menmen :D
skal fikse det i morgen , alt for deg vettu :P haha xD

Katrine sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Katrine sa...

Bra at du har blitt åpen for annen musikk :D
Håper du har hørt Generator eller Stacked Actor fra Foo Fighters, eller Times like these, men der liker jeg egentlig bare hvordan gitaren er haha. men ja! De er verdt å høre om du ikke har hørt de :D

Christina sa...

JAAAAAAAA!!!!!! TUSEN TAKK! endelig er den grusomme layouten din borte, som et bevis på min takknemmelighet ovenfor dette, skal jeg i morgen gå inn på den andre PCen og legge til linken til bloggen din:P

camilla sa...

Har ikke hørt de enda , men skal høre på de seinere ! Takk Katrine :D
Hahaa , jo takk for det Christina :P <3