lørdag 24. mai 2008

Hei Hå <3

Vel , så fant jeg ut at jeg ville ha blogg jeg også , da . Jeg har riktignok en fra før , men i og med at den ikke var noe gøy , oppretter jeg heller en ny . Til glede (?) for alle dere mennesker som ikke har stort annet å gjøre enn å lese blogger , og selvfølgelig meg som ikke har stort annet å gjøre enn å skrive blogg . Det er en viss fare for at det blir en liten språk-variasjon på de forskjellige innleggene , ettersom jeg skriver på den dialekten og evt det språket som faller meg inn der og da . Men slapp av - det blir nok lenge til jeg skriver på fransk !!! Så var dere obs på det . Jeg skal prøve å oppdatere jevnlig , og prøve å ikke skrive så mye uinteressant , men sistnevnte blir nok veldig vanskelig . Menmen , dere får holde ut !

<3

Ingen kommentarer: