lørdag 29. november 2008

Hattifnatt

Jeg har kjøpt meg hatt.

Ja, faktisk, du leste rett. Hatt. Jeg. Det hadde du nok ikke trodd, og det hadde forsåvidt ikke jeg heller. Det skal sies at jeg synes hatten er skikkelig kul, men meg + hatten , da ser det ut som en hattifnatt. Eller noe sånt.
Grunnen til at jeg kjøpte den, var fordi mamma sa hun kunne kjøpe meg den. Riktignok hvis jeg lovet å bruke den. Så nei, jeg har ikke kjøpt hatt, mamma har det. Til meg, riktignok.

Camilla: (får øye på en hatt, og tenker med en gang på Ryan i High School Musical) haha, så kul :D
Mamma: ja, det var den.
Camilla: (tar på seg hatten)
Mamma: Oi, den kledde du utrolig godt!
Camilla:(ser seg i speilet) Nåja..
Mamma: Hvis du bruker den, skal du få den.
Camilla: Ja, men jeg vet ikke om jeg kommer til å bruke den, det er liksom ikke helt meg å gå med hatt.
Mamma: Hvis du går med den på teateret idag, skal du få den.
Camilla: Hmm... (Tenker at den var jo kul, og hadde vært gøy å ha, men kommer jo sikkert ikke til å bruke den!) Tja... Ja, okei da, da tar jeg den.

Derfor fikk jeg meg hatt. Nå går jeg med den alle veier. Ikke fordi jeg liker å gå med den, jeg føler meg fortsatt ikke helt vel i den, men for å venne både meg og andre til at jeg går i den. haha, never gonna happen!

Meg og min megakule hatt.

8 kommentarer:

Katrine sa...

Den hatten er kul :D haha, pappa prøver å kjøpe hatt til meg, som han har lyst at jeg skal bruke på scenen når jeg spiller konserter xP haha.

camilla sa...

haha , genialt . han kan jo bare kjøpe da :D så lar du være å bruke hvis du ikke vil . haha xD

Katrine sa...

hehe, jeg sparer det i tilefelle jeg skulle finne en hatt jeg faktisk vil ha og vil bruke på scenen ;P hehe.

Nora sa...

Hatten din er så tøff , Camilla :D

camilla sa...

aah , smart ! :D
haha , takk Nora :D

Grethe sa...

Du var veldig fin i den hatten:D

camilla sa...

haha , takk kjære :D

Silje sa...

ja, eg synest faktisk at den hatten var dritfin:D du var søøt med deen=D