søndag 23. november 2008

Skole og sånt

Jeg er så frustrert akkurat nå!
Marita (danseinstruktør på musikkteateret) bor i Oslo, så det er ikke så ofte hun er her, maks en gang i måneden. Nå har hun ikke vært hjemme på LENGE (september eller noe tror jeg), og jeg har gått og gledet meg som en liten drittunge til hun kom hjem, som var denne helgen. Vi fikk beskjed av Silje at "øving på lørdag er fra 14-(husker ikke når), når det er på søndag får dere beskjed om på lørdag". Jeg skulle da jobbe på lørdag, fra 15-20, så jeg kunne ikke på lørdagen. På kvelden får jeg melding av Katarina, som sier at vi ikke skal ha øving på søndag! Det var nemlig bare 5-7 og 16+ som skulle ha da. Jeg ble så irritert!!! ENDELIG var Marita hjemme igjen, også kunne jeg ikke komme. For det første; jeg savner henne. For det andre; jeg savner å danse på teateret. Altså danse skikkelige koreografier. aaah, så frustrert. Nå kommer hun vel ikke hjem før jul, og vi har vel ikke noen øving rundt jul uansett, så... æsj.
I tillegg har vi masse tull på skolen for tiden! På tirsdag har jeg fransk framføring med Kikken & Ena, på onsdag har jeg geografi framføring med Kikken & Arild, og på torsdag har jeg norsk framføring med Kikken. Er det mulig? Er det meningen jeg skal bli syk av utmattelse? Noe jeg for øvrig allerede er (som resten av klassen, etter stress med forestillinger og alt mulig annet på skolen). hjelp meg!
Forresten, på lørdag skulle jeg ikke jobbe fra 15, det var fra 14. Det fikk jeg vite kl. 14.18 på lørdag, da sjefen min ringte og spurte om jeg hadde glemt de. Han har nemlig satt opp vaktliste frem til og med januar som han har hengt opp på pauserommet, og forventet at vi skulle se på. Han hadde da endret mine jobbtider på lørdager fra 15 til 14, men jeg har ikke vært på jobb etter det så jeg har ikke hatt mulighet til å sjekke det! Nå skal jeg altså jobbe 14-20 annenhver lørdag, og første helg i juleferien skal jeg jobbe fredag, lørdag, søndag og mandag. Og jeg som gledet meg til å slappe av! Så skal jeg jobbe i romjulen, og på nyttårsaften. Og en eller annen søndag hvor vi skal ha varetelling. Ahr, jeg blir lei. Men jeg får penger! :D også håper jeg at Kristine skal jobbe sammen med meg noen dager, det glemte jeg å sjekke. Får gjøre det i morgen.
Forresten, jeg kom på en ting til angående skole. Vi har et Shakespeare-prosjekt i teaterhistorie. det skal inn på tirsdag om en uke. Det er faktisk ikke så slitsomt, det er mer gøy, tro det eller ei! Og jeg setter meg skikkelig inn i det også, bare se:


Ja, jeg skal faktisk lese de. Er jeg flink, eller er jeg flink?

5 kommentarer:

Elisabeth sa...

du er megaflink :D hehe

camilla sa...

haha :D

Katrine sa...

Jeg kan anbefale på det STEKESTE Shakespeare for dummies :D ahha, jeg er forelsket i boken! Det er fakta med humor haha. jeg har ledd for meg selv når jeg sitter og leser den :D haha, gleder meg til å jobbe med den i morå :D

(haha, ordbekreftelsen min var ferie hahah)

Xavi sa...

wow, det hørtes ut som en stressende uke ! :O
jeg føler vi også har fult av innleveringer, prøver og slikt, hater det -.-

camilla sa...

hahaha , skal se om jeg får lest den :D så arti !

æhr , det er bare stress med skole . ikke noe gøy . x]