tirsdag 25. november 2008

Vinter & Jul

Nå sitter jeg og har fransk. Som er... litt? veldig? jeg vet ikke, kjedelig i hvert fall. Vi har fremføringer. Kikken, Ena og meg har fremført, så nå sitter vi bare her og stirrer på de andre. Er det litt uhøflig å skrive blogginnlegg når andre har fremføring, kanskje? Vel, jeg tror verken de bryr seg eller merker det. Så da er det jo greit. Må bare få nevne at Eira & Liv Sofie sin fremføring var genial! Hahaha, jeg lo. :D

Uansett, som de fleste sikkert (forhåpentligvis?!) vet, er det snart jul. Og ja, jeg har julestemning! Ah, det er så herlig. Forrige uke var Jenny hos Rebecca (min søster), også hadde de et mini-juleverksted, og jeg var så klart med, selvom jeg riktignok bare satt og sydde. (Sydde? Det heter ikke det, gjør det? Hørtes rart ut, men vet ikke hva som er grammatisk rett. Help, somebody? Remi?) Men det var så utrolig koselig! Vi hørte på julemusikk, spiste kakemenn og klementiner og hadde det helt herlig, jeg fikk så sinnsykt julestemning, dere aner ikke.
Også er det snø ute. Masse, nydelig, hvit snø! Og nei, jeg er ikke et veldig vintermenneske, er ikke så veldig glad i kulde, og snø som går oppi skoene og sånt, men å SE på snøen, det er herlig det. Alt blir så vakkert og stemningsfullt (ja, nemlig) når det er snø. I love it.
Forrige uke, eller uken før, kom jeg sent hjem fra skolen, jeg tror vi hadde hatt forestilling eller noe, det var i hvert fall sent. I Fyllingsdalen og i byn hadde det snødd, men ikke lagt seg, men da jeg kom til vakre Arna fikk jeg en hyggelig overraskelse; det var hvitt på bakken! Ah, det var så herlig. Arna tok imot meg med hvite armer! :D

Hadde tenkt å legge inn et bilde fra "juleverkstedet" og et vinterbilde, men det ligger på min andre PC. Jeeii.

(Sunniva og Synne kommer til å drepe meg nå, pga jeg har julestemning, men dog. Haha, sånn går det.)

13 kommentarer:

Junemoren sa...

Camilla, du kan få lov til å komme på julekonserten 28. desember om du har lyst! :) Det er her på Askøy. Tidspunkt vet jeg ikke ennå, og mest sannsynlig blir det gratis :) Det er jeg og min onkel som holder den, så jeg skal synge sånn 8-9 sanger selv, pluss kore på noen. Så er det noen andre som skal synge 3-4 sanger :)
Klem.

camilla sa...

Jeeii :D da kommer jeg , tror jeg ! så gøy :) skal se om jeg kan dra med meg grethe og katarina og evt flere og :D det blir kos , du er så flink !<3

Silje sa...

haha xD eg kommer nok til å drepe deg for julestemningen eg og oO men kosli innlegg dåå:D
tror btw d heter sydde, men håper remi ikkje hater meg for livet visst d e feil xD
loove min siin:D <3

camilla sa...

you better not ! :O du drikk jo julebrus og sånn du og , din snik . oO HAH !
Remi er snill , så han blir ikke så veldig sint på deg :) kanskje . haha xD

Silje sa...

jaaa, men.. d e annerledes! Eg får ikkje julestemning:O det gjør du :)
Men Remi biiter! :O

camilla sa...

aand..? oO point is ; hvem venter med julen til 1. desember , og hvem gjør ikke... så HAH !
ja , det gjør han vel... ikke si at jeg har sagt det , men han er egentlig vampyr oO

Silje sa...

venter du med julen til 1 desember? eg datt av xD

camilla sa...

Synne og Sunniva gjør . DERFOR blir de sur på meg . For jeg har juleverksted , spiser kakemenn , drikker julebrus , +++... FØR 1. desember . Og det gjør jo du og , så du kan ikke bli sur på meg ! :D hah .

Xavi sa...

det heter sydde ^^, hihi, og jeg har vært i julestemning siden oktober omtrent, haha !

camilla sa...

haha :D bedre det enn å ikke ha det i det hele tatt då . dessuten er det jo bare koselig med julestemning , enten det er oktober eller desember :D syns jeg i hvert fall .

Katrine sa...

ÅÅÅÅ :D jeg har også julestemning. Det er litt koselig, for jeg hadde det ikke sist år,som var veldig trist :( hehe :)
Men tror det er sydde, det er grammatisk rett tror jeg ;)

camilla sa...

okei , da satser vi på at jeg har rett :D jeg bare følte det var litt rart . pyttsann :D
åå , det er trist å ikke ha julestemning. et år hadde jeg ikke engang julestemning på julaften !( det var det året jeg "ventet med julen til 1. desember"...) .ikke noe gøy !

Michelle HTF sa...

Æsj! Jeg syns synd på deg som har fransk også altså... men du har iallefall helt sikkert bedre lærer enn jeg har da x]