mandag 23. august 2010

DEN NATIONALE SCENE


Dette er mitt absolutte favorittsted i hele Bergen. Det er vakkert og idyllisk, og det er et helsikkes flott teater. Heldig som jeg er har jeg årskort og kan se teater så mye jeg bare vil her, uten å måtte betale fem flate øre. Er ikke jeg heldig, så vet ikke jeg! Enn så lenge er det bare billettkontoret som er åpent her, da det ikke er startet opp med forestillinger igjen etter sommerferien enda. Men på onsdag braker det løs, og gjett om jeg gleder meg! Endelig skal Vilde og jeg tilbake på DNS, og snart nok skal også Nanna være med. Det skal bli så bra! DNS er meget amazing. PS! sitter utenfor DNS og blogger, og tror du ikke akkurat at godeste Helge Jordal gikk forbi? Ah, jeg liker dette stedet. Dyktige og herlige folk!

4 kommentarer:

Anonym sa...

:( jeg savner DNS og Bergen, faktisk </3

camilla sa...

da må vi på DNS når du kommer hjem :) du får velge hva vi skal se; Min Familie eller Hakkebakkeskogen :) tror Svartediket kanskje er ferdig til dess..

Anonym sa...

Høres gøy ut :D
har bestilt billetter nå :D kommer torsdag 7 oktober morgen og blir til 13 oktober kveld :D

camilla sa...

heyhey, det er to dager lenger enn jeg trodde, det :D dette blir bra!