tirsdag 31. august 2010

brillebralle

i morgen skal jeg tiidlig opp for å finne ut om jeg skal bli brilleslange eller ikke! tror ikke det blir mer enn lese/pc/tv-briller, men dog. skal ta synstest i morgen klokken 10.00 på Øyrane, så må opp 8 - halv 9. er kanskje ikke så tidlig, men.. burde gjerne lagt meg. problemet er bare det at det finnes et spill som heter Penguin Diner 2, og det er meget avhengighetsskapende! så jeg får meg liksom ikke helt til å gå til sengs. burde jo gjerne vært våken og fin når jeg skal ta synstest, så jeg ikke blir målt til "blind", men dog..

Trykk på eget ansvar: Penguin Diner 2

:)

1 kommentar:

Anonym sa...

Det er egentlig overraskende hvor dårlig syn man har, jeg trodde mitt var lite gale, men nå merker jeg forskjell når jeg bruker briller. Forelsening + briller = <3 mine er lese/kjøre/følge med på forelesning-powerpoint-briller og merket det på vei til Lillehammer, så bodde jeg og pappa i en hytte-leilighet på Usterose(?) og der var tven lengre bak og mindre enn det jeg er vant til, og måtte ha på meg briller, for det ble liksom sånn "skinn" i teksten at jeg ikke kunne lese den.
Men jaja, briller er kos det :P lykke til :)