søndag 5. september 2010

jada, det går bra!

- Hei, Camilla! Kunne du ha tatt noen vakter for meg?
- Jada, det går helt fint, det!

Jeg er et ja-menneske så til de grader. Jeg sier ja, ja, ja, og så finner jeg plutselig ut at jeg har tre avtaler på et og samme tidspunkt. Og ikke minst at jeg står totalt uten fritid. Før sommeren visste jeg ikke hvordan høsten kom til å bli. Jeg mistenkte at jeg kom til å ha travle perioder, siden det tross alt er meg det er snakk om, men jeg så også for meg å få tid til mye kjekt. Jeg hadde ingen anelse om jeg kom til å få jobbe mye, og eventuelt hvor, men var temmelig sikker på at det ville bli maks én i tilleg til musikkteateret. Nå er høsten her, og det har gått bortimot en måned siden jeg begynte igjen i jobb. Og nå sitter jeg her med FEM jobber. Nemlig. Sånn går det når man skal gi litt av seg selv til litt av alt. Når i tillegg tre av dem er stedet man er danselærer el.l. krever det en del tid også utenfor jobb. To av dem begynte så vidt i forrige uke, og en har ikke begynt enda, og allerede merker jeg det er mye. Jeg begynner å innse så smått at det kanskje ikke var så lurt å si ja til alle, og at jeg ikke er en superwoman. Men nå har jeg jo forpliktet meg, og det er ingen jeg kan bytte ut? Du er dyktig, Camilla, virkelig dyktig.

- Du, forresten.. Jeg kan visst ikke allikevel, jeg.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Heh. 5 jobber? Skjønner ikke at du klarer det :p
Btw, den derre bakgrunne din er utrolig plagsom når du prøver å lese teksten, den boksne som sier: This photo or movie has been deleted :P
Og hva har skjedd med kontakt-listen din?

camilla sa...

haha, I know :b hele bloggen er fucket, men jeg orker ikke begynne å fikse den xD vurderer fortsatt å skifte til blogg.no nemlig, så må først bestemme meg :b kontaktlisten slettet jeg igår siden de fleste ikke blogger og/eller jeg ikke leser bloggene lenger, eneste jeg leser er deg og Silje, haha :b var lettere å slette alt liksom! men alt skal fikses, en vakker dag :b

Silje sa...

du.. bytt over til blogg.no. MYE bedre! men okei. som jeg har sagt tidligere, så MÅ du begynne å si nei, og du MÅÅ begynne å slappe litt av.. ikkje rart du stresser, jente!

btw: Jeg savner deg.

camilla sa...

haha! nå har jeg sånn halvveis sagt ja til enda en ting.. der ser du. menmen, vi skal alle dø en gang, skal vi ikke? :D litt kulere å dø fordi vi gjorde på så mye enn fordi vi røykte, eller hva? haha. (ja, der ser du hva stress gjør med humoren min også)

jeg savner deg også!