onsdag 22. september 2010

money money money

jeg fikk akkurat telefon fra min optiker, som kom med beskjeden om at briller ikke vil hjelpe meg, og at jeg nå er tilbudt synstreningstimer. joda, greit det, tenker jeg, hva som enn hjelper. så fikk jeg vite prisen. første konsultasjonstime kommer på 300-400 kr. treningen vil foregå over en lengre periode, og vil havne på ca 3000 kr. OMG, U SAID WHAT? hallao, jeg jobber dette året for å tjene penger. TRE forbanna TUSEN kroner, rett i lommen på optikeren, hvor gøy er det? arrg. men det må vel til, så da er det vel bare til å punge ut... usj usj.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Oi. hahaha. Jeg måtte jo ha briller, jeg. Like greit kanskje det(mamma betalte brillene før enn jeg flytter hehehe)

Therese sa...

Shiiit! Det er mye kipe penger ja! Jeg har nettopp fått meg briller! høhø..
Men er jo bedre og bare få det gjort, så ikke synet blir dårligere vertfall! :) See you tonight babe! (skal være med på konserten ikveld, kommer etter jobb;)

camilla sa...

you have? sikkert dyrt det også.. yeah i heard, gleder meg til å se deg :D

Anonym sa...

jajaja