onsdag 18. august 2010

jadasåneidaså

jeg innser jo det at det kanskje er litt mye å håpe på å fortsatt ha lesere etter å ha vært ute av bloggingen i x antall måneder, og at det dermed ikke er så sjokkerende å ikke få kommentarer. men hey, jeg prøver likevel (på lesere, altså, ikke kommentarer. eller.. egentlig bare å skrive). jeg har bestemt meg for å begynne å blogge igjen, av flere grunner. 1 - jeg har ingen skole dette året, og dermed tid. 2 - jeg har mange venner som reiser bort, og er jeg heldig vil gjerne noen av de at jeg skal holde dem oppdatert. 3 - vel, kommer i grunn ikke på flere grunner :b uansett. jeg prøver. jeg jobber riktignok nå (veldig lite) med å lage en ny blogg, så bytter muligens over til blogg.no om ikke så altfor lenge. så får vi se hvor lenge denne bloggingen holder seg vedlike. woho, lykke til til meg! jo, takk for det.

Ingen kommentarer: