torsdag 14. oktober 2010

et bilde sier mer enn tusen ord

den siste tiden har jeg fått så utrolig lyst til å begynne å ta bilder. det kan ha en sammenheng med at jeg har blitt inspirert av Regines fotografier i Regine's bok, det kan ha en sammenheng med at jeg kjenner en del som har begynt på fotolinjer o.l. og det kan rett og slett ha en sammenheng med at jeg ser flere og flere motiver jeg vil ta bilder av. mest tror jeg nok det er en blanding av alle. jeg må komme meg ut og i gang snart, tror jeg, mens lysten og inspirasjonen er der. klarer jeg å knipse noen bilder jeg er fornøyd med, blir gjerne motivasjonen værende en liten stund også. håper bare jeg kan klare å lære meg mer om hvordan å ta gode bilder.


første og eneste bildet jeg har redigert etter at jeg fikk photoshop (takk, Jørgen).

2 kommentarer:

Anonym sa...

Å ta bilder er gøy!
Gjorde det hele helgen for skoleavisen i forbindelse med jazzfestivalen :)

Unknown sa...

According to plan, Beijing, Shanghai, guangzhou, chongqing and dalian etc will open the designer shoes in succession of chain stores, then by the French designer, chengdu manufacturing brand shoes will move toward the world.

......................