tirsdag 22. februar 2011

i'm not a robot

jeg har lenge tenkt å skrive et innlegg om et par tanker jeg har gjort meg når jeg står i kassen på Kiwi, men dere vet jo meg og blogging. så hin dagen var jeg på Ena sin youtubeprofil, der hun jaggu meg har laget video om akkurat noe av det jeg tenker; at av og til står du der og føler at kundene tror du er en robot, og ikke et menneske, som bare skal stå der, klar til å gjøre alt du vil de skal. de snakker i telefoner, du prøver å spørre dem om ting som er nødvendige å spørre om uten å avbryte deres telefonsamtaler, mens de overser deg for så å bli irriterte når de ikke får poser, som du gjerne har prøvd lenge å spørre om de vil ha. siden hun har vlogget om dette, er det ikke vits at jeg blogger, så anbefaler egentlig folk å ta turen inn og se vloggen hennes; EENISH; BOUNCE.

en veldig viktig ting for meg å få sagt er at jeg ikke har noen kunder jeg bærer nag til; jeg kan faktisk ikke komme på en eneste kunde jeg misliker, alle er veldig hyggelige, det hender bare en gang i blant at man blir litt irritert. men som regel blir jeg i godt humør av å treffe på og prate med kundene, og jeg stortrives på Kiwi.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hehe, trodde du skulle skrive om Marina and the diamonds med sangen I'm not a robot http://www.youtube.com/watch?v=S_oMD6-6q5Y
Ho kjem til Bergenfest sin festival i festival: The Fix

Men ja, tenker ikke over det som oftest, prøver å være hyggelig mot de i kassa.

camilla sa...

hehe, var fra den sangen jeg fikk overskriften :b