torsdag 31. mars 2011

SARAS NØKKEL

"Saras nøkkel" kommer snart på kino, hvis ikke den allerede har kommet ut, og jeg er så hinsides usikker på om jeg skal se den eller ikke! Jeg har lest boken, og den er utrolig bra - noe av det beste jeg har lest noen gang. Anbefaler den på det varmeste! Men så er det dette her med filmatisering av bøker. Jeg er så utrolig redd for at jeg skal gå på kino og se den, og så er den enten ikke så bra som jeg håpet, eller at den ødelegger mine bilder av hvordan fortellingen var - alle tolker jo forskjellig, og lager forskjellige bilder av personer, steder osv. Jeg har lyst å huske Saras nøkkel slik jeg så den for meg da jeg leste den, men jeg er også litt keen på å se hvordan de har gjort det og hva de har fått til. What to do?

5 kommentarer:

Anonym sa...

Ja, skjønner hva du mener.
Men nei, tror ikke den er kommet på kino enda(bor rett ved kinoen her, og får se utpå kinoprogrammet hva som går) :)

camilla sa...

den kom visst idag :)

Anonym sa...

Hæ? Ikke i Lillehammer, og her kommer filmene på premieren selv om dette ikke er en storby.

camilla sa...

det stod så i avisen iaffall ::)

Lunette de soleil Versace sa...

vous fashion.thank pour le partage