tirsdag 20. januar 2009

GØY , GØY , GØY :D

Lenge siden jeg har blogget , og når jeg nettopp leste Javiera sin blogg merket jeg at det var lenge siden jeg hadde lest blogger også. Men dog!
Jeg var borte fra skolen idag, fordi jeg har begynt å bli så utslitt og utmattet. Så ja - jeg var vekke og var ikke syk. Men igjen, når det er sagt, så har jeg faktisk gjort lekser i så og si hele dag, og jeg sto opp klokken 8! Så jeg har ikke slasket.
I helgen hadde vi øving på teateret. Meg og Iselin var "pirkejenter" når ungene (5.-7.-klassingene) hadde øving/dansing, det var kjempeartig :D så kjeftet vi litt på de når de maste, og det resulterte i at vi fikk jobb som instruktører for de minste (1.-4.-klassingene). :D kommer til å bli så gøy, de er så utrolig søte! Jeg gleder meg utrolig. I tillegg skal meg og Iselin lage dans til Radio Ga Ga og Does Your Mother Know (dvs, jeg skal ha Radio Ga Ga og hun skal ha Does Your Mother Know, men vi har bestemt oss for å lage de sammen), så vi kommer til å ha det artig! I tillegg må vi jo lage koreografi til småungene, til en Jungelboken-sang faktisk. Den der "ta livet som det faller seg..." wii ! Vi skal få det gøy, vi!
I tillegg skal jo snart meg og Grethe til England, og besøke Maia! Gjett om jeg gleder meg! blir borte fra 19. - 23. februar. Kommer til å bli herlig! :D

Og... SOMMEREN BLIR FANTASTISK ! :D Grethe , Katarina og meg har jo bestilt språkreise m/ Dance Camp til Malta for lenge siden. Men nå har Malin, Hanne & June også bestilt :D så nå skal vi 6 jenter til Malta og danse i tre hele uker, det kommer til å bli så fantastisk, jeg gleder meg noe helt utrolig! Resten av sommeren tror jeg bare jeg skal jobbe da, men det gjør meg ingenting, etter en så fantastisk tur (som jeg tror det kommer til å bli) ! :D Jeg gleder meg noe helt sinnsykt!
Disse superkule jentene skal på tur;

Katarina . June . Grethe .
Hanne . Camilla . Malin .


Ingen kommentarer: