søndag 4. januar 2009

Happy New Year !

Siden alle andre har skrevet om jul og sånn nå , bør kanskje jeg også det...? Men jeg gidder ikke bruke så mye tid på det , så det får bli en kort oppsummering bare !
Den første helgen i ferien jobbet jeg hele helgen , jeg skulle jobbe fredag , lørdag , søndag og mandag . Hele søndagen var jeg derimot dårlig , så det ble en halvengasjert dag på jobben , hvor fryselageret (som til vanlig er min skrekk) med sine -20/25 grader ble min store redning . Mandagen var jeg rett og slett mye verre , uten å gå for mye inn på detaljer , så jeg måtte bli hjemme . Jeg fikk spørsmål om å jobbe på tirsdagen , fordi de ikke hadde fått så mye på plass , men jeg var fortsatt syk , så den gang ei...
Søndag var jeg forresten med Lise og Malene også , til tross for at jeg ikke var noe særlig i form . Men det var koselig likevel , siden vi nesten aldri har tid til å være med hverandre lenger .
På julaften så jeg de tradisjonelle filmene på tv om formiddagen , og du kan ikke tenke deg hva jeg gjorde samtidig som jeg så Reisen til Julestjernen ; jeg ryddet rommet ! Tro det eller ei . På selveste julaften ! Det var en koselig kveld , og jeg fikk veldig mye fint og var veldig fornøyd !
Fredag til lørdag overnattet Grethe hos meg , vi så Moulin Rouge og koste oss . Også sølte hun et helt glass brus i sengen min akkurat idet jeg holdt på å sovne ! Jippi , liksom .
Søndag var vi på Stord i middagsbesøk hos Bestemor , sammen med min tante , onkel , mine to fettre og mine to kusiner (hvorav den ene er en hund...). Koselig !
Mandag , tirsdag og onsdag jobbet jeg igjen , noe som forsåvidt var ganske okei . Jeg merker jeg liker meg veldig godt på jobb nå ! Jeg har jo trivdes hele tiden , men nå liker jeg egentlig å jobbe også . Det er litt greit !
Tirsdag ettermiddag var jeg med Grethe & Katarina i byn . Vi skulle egentlig på kino , men det ble ikke noe av . Men det var no kjekt likevel !
På nyttårsaften var jeg med Malene , as always , men vi gjorde egentlig ikke på noe som helst - annet enn at jeg spilte et Pamela Anderson skytespill som det viste seg at jeg rulte i . Haha !!
Torsdag var vi ute og spiste middag med familien , og etter det var jeg hos Grethe .
Fredag ryddet vi bort julen , også var jeg hos Katarina . Det var jentekveld med overnatting , og vi koste oss skikkelig . Det var Grethe , Maren , Linn , Katarina og meg .
Lørdag var det jobbedag igjen , og søndag (idag) var jeg på varetelling . Vi ble mye fortere ferdig enn antatt , så da fikk jeg sett min søsters turnoppvisning også . Det var kjekt det !
Nå ser jeg at denne oppsummeringen ble mye lengre enn hva jeg hadde trodd og planlagt , men det er nå engang sånn det blir med meg . Jeg kan , bare for moro skyld , avslutte oppsummeringen med en liten liste over litt av det jeg fikk til jul . :
- 5 bøker + 1 film (hvor 2 bøker var lik , og jeg hadde filmen fra før - de ble bytett inn i to nye bøker)
- Litt klær , pyjamas , ring , armbånd , øredobber , smykker ++
- Masse engelsk snop og engelsk te fra Maia . :) + et fint kort med supermasse , superliten skrift !
- Verdens herligste genser . !
- Masse mer jeg ikke kommer på nå . xD




Nå har jeg planer om at jeg skal ha minst en "stor happenning" hver måned , sånn at jeg alltid har noe å se frem til , og kanskje lettere kommer gjennom hverdagen . Foreløbig så har jeg bare happenninger for noen måneder , kan skrive de opp . Men nå har jeg snakket med Jørgen , som en gang i måneden skal til Kristiansand . Så kanskje jeg skal prøve å ta en gang i måneden og dra til Stord , så kan jeg ta bussen med ham dit . Har godt av å komme meg ned dit litt oftere uansett . Så får helle det bli månedens happenning de månedene jeg ikke finner noe annet!
Februar:
19./20. - 22./23. : Englandstur med Grethe ? (mest sannsynlig) - inkluderer Maia-besøk!!! :D
Mai:
April/Mai : Uncle Brendan , Aunty Karin & Joe kommer . :D
3. mai : Martin (min bror) sin konfirmasjon
Juni:
20. : Maia kommer hjem . <3
25. --> SOMMERFERIE :D
Juli:
1. - 21. : Språkreise Dance Camp på Malta med Grethe & Katarina . :D
17. : Premiere - Harry Potter and the Half-Blood Prince (får nok ikke sett premieren da, men...)
Oktober:
15. : Jeg blir 18 :D
16. -18. : Kanskje tur til Irland ? (jeg jobber med overtalesesprossessen...)
Desember:
ca. 20. : JULEFERIE :D
24. : Julaften !
31. : Nyttårsaften !

Pluss en haug med andre attenårsdager , forestillinger med AMT Ungd.gr. en gang i vår , og i desember/januar forestillinger med 16+. (jeg vurderer å begynne likevel - om jeg kommer med riktignok.)

Helt tilsutt; GODT NYTTÅR ALLE SAMMEN ! :)

7 kommentarer:

Silje sa...

kort oppsummering. HELT sikkert xD
hehe ;)

Anonym sa...

Hehe, premieren på Harry Potter filmen er bursdagen til min bror ;) hehe. Jeg fikk også Evighetens kyss til jul :))

camilla sa...

ich weiss xD

oo ,kult :D
fikk du den på norsk , du ? jeg fikk på engelsk :)

Anonym sa...

ja, jeg fikk den på norsk, blir så fort sliten av å lese på engelsk i hver dager, må enten være faktabøker(som musikk eller noe sånt) eller masse små noveller for at jeg klarer å lese mye engelsk... hehe :P mange synes jeg er irriterende men; hey! jeg er norsk ;P

camilla sa...

haha , du skal heller få lov :P haha :D

Xavi sa...

jeg SKAAAAL på Harry Potter premieren, uansett ! :p

camilla sa...

arrg, i hate you!! men jeg skal prøve så godt jeg kan å få gått på premieren der nede da :D skjønt, jeg tviler det går...