søndag 25. januar 2009

vellykket helg - mislykket kveld .

Jeg hadde store planer for kvelden! Siden jeg skulle begynne til 4. time i morgen, bestemte jeg meg for at jeg kunne være våken til halv 12 i kveld, i stedet for 11 (jeg prøver så godt jeg kan å legge meg tidlig). Planen var altså at når jeg kom hjem klokken 19.00 skulle jeg gjøre lekser frem til kl. 21.30, så skulle jeg ta meg en dusj og være god mot meg selv og huden min (faktisk) , og så se film etterpå. Da jeg derimot fant ut at vi ikke fikk "spille tennis" i morgen, men må møte opp til 2. time, gikk den planen i vasken.

Uansett, så har jeg hatt en fantastisk helg, skjønt min kjære mamma mener at jeg må roe litt ned på ting... Hun har forsåvidt rett i det.

Fredag var jeg hos Iselin etter skolen, og lagde danser. Siden vi nå er instruktører for småungene, må vi lage 1 eller 2 koreografier til de, hvor en av de er til "Ta livet.." fra Jungelboken. Den laget vi på fredag. I tillegg begynte vi å koreografere til Radio Ga Ga, som vi skal ha på ungdomsgruppen. Det gikk ganske fint , og vi hadde det kjempegøy!

Lørdag var jeg på fest hos Marianne, som var en ordentlig Osterøyfest! Halvparten av gjestene kom klokken 17, fordi det var da siste buss til Osterøy var der. Sånn går det når man skal langt ut på landet... Men gøy var det i alle fall , med masse artige folk , og endel rare folk jeg ikke aner hvem er.

Søndag, altså idag, feiret vi June sin 18årsdag. Vi var først på Wasteland og skjøt masse på hverandre (jeg var sykt dårlig, men noe annet hadde vi vel ikke forventet heller! men jeg kom faktisk på 5. av 7 plasser på mitt lag!), og det var kjempegøy, faktisk! Så etterpå var vi på Fridays og spiste. Det var veldig god mat der, også kom de med is til June :) også sang de bursdagssangen til June med sånn ballongstemme (dere vet sikkert hva jeg mener), det var kjempeartig! (det var btw IKKE fordi at Hanne & Malin sa til de folkene som jobbet der at June hadde bursdag xD)

Uansett, nå tenker jeg å ta en tur i dusjen og få ut siste rest av vaselinen (det meste har jeg fått dusjet vekk, men enkelte steder føles det litt fett fremdeles... teite maskelaging!). Etter det, må jeg skrive treningsopplegg for i morgen, også må jeg skrive analyse av Hedda Gabler. Egentlig må jeg skrive en fransk innlevering også, men det får bli en annen gang. Når - det aner jeg ikke.

2 kommentarer:

Junemoren sa...

Nei, de sladret ikke til de folkene i det hele tatt!! :P

Men koselig var det! :)

camilla sa...

haha , nei sant !! :P
jaa , det var veldig koselig :)