søndag 21. mars 2010

arrg!

jeg er så sint! fy søren, har aldri vært så sint, nervøs, irritert, rastløs og utålmodig før. er så sint og nervøs at jeg blir kvalm! jeg gidder ikke skrive nå hva det er for noe, det får dere få vite seinere, men arrg! jeg skal liksom til London idag, burde jeg ikke være GLAD da? det er liksom LONDON. men neida, jeg er så sint at jeg nesten ikke vil reise. forbanna dritt. men får håpe at det å komme til London hjelper meg å slutte å tenke på alt sammen, det ville jo vært fint.

jaja, men da reiser jeg hvert fall snart! og joda, jeg gleder meg. jeg gjør jo egentlig det! det kommer til å bli knall :-)

(også beklager jeg at nesten alle innleggene den siste tidem er klageinnlegg, men jeg har egentlig ikke tid til å blogge, og bruker den bare i nødstilfeller der jeg er skikkelig frustrert og bare MÅ få det ut. kommer sterkere tilbake med kjekkere innlegg så snart jeg har roet ned hverdagen min litt!)

Ingen kommentarer: