tirsdag 30. mars 2010

omigod u guys

I quote from Legally Blonde The Musical - "omigod u guys, OMIGOD!"

London was AMAZING! i say this from the bottom of my heart; i've had the time of my life!
jeg vet ikke engang hvor jeg skal begynne, men kan vel kanskje si at alle unge dramaelever; dere har en fantastisk tur aa glede dere til! jeg har hatt det helt sykt digg. en ting er at vi har sett mange musikaler, hvor mine personlige favoritter ble Billy Elliot og Avenue Q. Det beste ved Billy var at halvparten av alle deltakerne paa scenn var barn rundt 11-12 aar, og de var virkelig FLINK, og to nydelige dansenumre; Billy som liten og Billy som stor som danset et ballettnummer sammen, og lille Billy som danser for faren (hvis jeg ikke husker helt feil). Avenue Q er en dukketeatermusikal, og mange tenker nok at "aesj, dukketeater er saert, det gidder jeg ikke", og det skal jeg innromme at jeg ogsaa tenkte for. Men det var saa sykt bra, jeg anbefaler alle som har muligheten til aa se det aa gjore det!

ja, jeg skriver med aa, ae, og o, which means i'm still in England. jeg er hos min onkel, har vaert her siden klassen dro tilbake til Norge paa sondag, og skal vaere til i morgen. England er fint og aa bruke tid her borte er ogsaa fint, men akkurat naa skulle jeg onske jeg dro hjem med klassen paa sondag. jeg kjeder meg her, og jeg savner klassen mer enn jeg noen gang ville trodd jeg kom til aa gjore! vi har hatt en insane tur sammen og levd tett paa hverandre mer eller mindre dognet rundt i en hel uke, saa aa plutselig komme til min onkel og tante i Orpington, Kent er en ganske rar folelse. har mest lyst aa dra tilbake til Lancaster Hall Hotel og tilbringe tid sammen med folkene i klassen, men de er der ikke, saa poenget er borte. naa gleder jeg meg til aa komme hjem, legge alle bildene inn paa pc'n og noen ut paa bloggen, treffe folk igjen (PLEASE let me meet someone before school starts, there's too many days left) og ikke kjede rumpen av meg her og se gjennom kamerabildene 5 ganger om dagen.

kjaere klasse 3MDa, tusen takk for en kjempefin tur, jeg savner dere og gleder meg til reunionturen vaar paa danskebaaten om noen aar! dere er fantastiske.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Tusen takk for turen selv! Jeg vil tilbake! =)

Anonym sa...

I don't miss you!!!
Just kidding :)
Fin tur!

Remi sa...

Vi kjem aldri til å få det så fantastisk fint igjen! Det var hinsides kjekt! =D Og vi skal SÅ finne på noko når du kjem attende ;)