mandag 1. mars 2010

planer er noe tull

det er virkelig det. det er greit å ha noen ganger, spesielt hvis du klarer å følge de, men dere skjønner det at det gjør som regel ikke jeg. det krever som regel litt for mye energi, noe jeg egentlig ikke har. haha, okei da, jeg mente DEN typen energi, energi til alt som er gøy har jeg i massevis! liker jeg i alle fall å tro.
altså, jeg planlegger hele tiden, jeg er seriøst sinnsykt god til å planlegge! får alt til å gå opp, lager timeplan for hva jeg skal gjøre så jeg skal få tid til alt mulig, og få gjort alle leksene og sånt, og jeg lover dere, de fungerer helt perfekt! om bare jeg også hadde fungert. hadde jeg klart å gjennomføre planene mine, konset om lekser når jeg skal det, konset om andre ting når jeg skal det, så hadde livet mitt gått på skinner, for jeg er så god å planlegge! men gjennomførelser av mine planer skjer svært sjeldent, noe som er ganske drit egentlig. skulle hatt noen til å gjennomføre ting for meg, så kunne jeg bare planlagt og organisert, hadde fungert helt ypperlig. :)

men det som egentlig fikk meg til å skrive dette (meningsløse) innlegget var at jeg fant ut at jeg skulle ønske av og til at jeg ikke planla så mye i forveien. som for eksempel denne ferien. søndag og idag var to dager uten planer (bortsett fra at jeg jobbet i ettermiddag). jeg brukte de til å slappe av, se filmer, plutselig være hos Julie med en gjeng søte teaterfolk og andre herlige ting. resten av ferien derimot.. æsj. alt er planlagt! jeg skal riktignok nesten bare kjekke ting, som jeg egentlig gleder meg til å gjøre, men jeg skulle ønske at jeg ikke skulle NOE, at jeg bare kunne ta en dag av gangen og gjøre ut av den akkurat det jeg følte for der og da! bare plutselig være hos en gjeng med søte venninner og finne på noe kjekt der og da. æsj, av og til hater jeg at jeg er så travel. virkelig hater det. av og til vurderer jeg å slutte med dansing, bare for å få mer tid. og ja, jeg vurderer det nå. veldig veldig sterkt. æsj..

planen for resten av ferien:
Tirsdag: Åsane med familien, DNS (Jungelboken+Company) med Vilde og Nanna, drar til Oslo med Christina, Katrine og Juni.
Onsdag: ankommer Oslo, møte June, se Spring Awakening, ta toget hjem
Torsdag: ankommer Arna 06:56, hjem og sove ut, jobb 15-19
Fredag: jobb 8-16, DNS med Vilde og kanskje Nanna
Lørdag: DNS med Vilde og kanskje Nanna, overnatte hos Silje
Søndag: komme meg hjem fra Silje, bake pinnebrøddeig?
ja, også var det leksene jeg burde gjort inni der, da.. æsj, planer er ut!

1 kommentar:

Catarina sa...

SV: wueee. viste ikke du hadde blogg altså.
Tusen takk du. :D