mandag 1. mars 2010

neimen heisann!

wohoi, har falt helt av jordens (eller bloggverdenens) overflate. ikke at noen sikkert egentlig bryr seg så veldig, haha. anyways, har masse å blogge om, samtidig som jeg ikke har noe. er helt lost i min egen verden full av forvirringer (ja, jeg skal liksom finne ut hva jeg skal drive med resten av livet, det er ikke bare bare!)så jeg klarer ikke engang å formulere ting så jeg forstår det selv. så ville bare si at jeg lever (selv om de få som faktisk leser denne bloggen ser meg hver dag og er fullstendig klar over dette) og at jeg sikkert kommer tilbake så snart jeg begynner å få kontroll på tankene mine.

i morgen drar jeg til Oslo med Katrine, Juni og Christina. vi skal se Spring Awakening, også skal jeg treffe min søte June. gjett om jeg gleder meg da :)

nå turer jeg ned til Julie for å øve til The Wedding Singer sammen med Vilde, Nanna og Kristin. yay!

2 kommentarer:

Anonym sa...

endelig blogget du igjen! :)

Gleder meg til i morgen og Onsdag :D wiiii. Haha :)

HAHAHHA ordbekreftelsen min var: pingu :D

Anonym sa...

og sjekket Yr, det blir sol og -4 grader ;)