søndag 4. april 2010

forbidden love

lillesøsteren min har fått seg kjæreste! haha, jeg syns det er så skjønt, bare 10 år gammel vettu :) så vidt jeg har fått med meg så er det hun og omtrent hele vennegjengen hennes fra klassen som har fått kjærester, såå sjarmerende :) hihi. nå er riktignok, tror jeg, hun en del av den litt "bitchy" gjengen i klassen, den litt mer voksne (eller veslevoksne) delen (hun har akkurat kastet alle lekene sine - det tror jeg ikke at jeg gjorde før i syvende elns!), så det kommer vel som en følge av det, men det er litt søtt. en av hennes venninner, Jenny, har også fått seg kjæreste, og det har seg sånn at hennes to søstre er venninner av meg. en av de har fått seg kjæreste nylig, og broren har hatt det ganske lenge. så nå har Jenny, så vidt jeg har hørt, gått og mobbet Julie for å være den eneste i familien som ikke har kjæreste, haha :) oh, they're so young and cute!
problematikken i alt dette kjærlighetsgreiene er da det faktum at de egentlig ikke har lov å være kjærester, noen av dem. det er nemlig en regel på Ådnamarka Skole (1.-4. trinn) at det ikke er lov å være kjærester! haha, latterlig men sant. men som min søster sier "ja, men det er jo lov på fritiden da!"

4 kommentarer:

Anonym sa...

Haha! For en dusteregel! XD Sykeste jeg har hørt på lenge! :p

camilla sa...

haha, jeg vet :b hadde visst noe med sjalusidrama å gjøre, haha

Silje Eikeland sa...

HAHAHAHA... dummeste jeg har hørt! var ikke sånn da vi gikk der! :P
nei. jeg kastet ikke mine helelr før i 7.. eller på loftet eller hvor det ble av ed.. :P hehe..
meg og deg lekte jo drit lenge ! :D sånn unger skal være!

camilla sa...

haha, vet :b men vi begynte ikke med kjærestegreier før i femte klasse heller da :b
vet det, vi har liksom alltid lekt :D heh.