torsdag 15. april 2010

THE WEDDING SINGER

hurra, vi har premiere på TWS i morgen, og jeg er SYK :D så utrolig digg da! eller bare ikke. jeg fikk ikke vært med på generalprøven igår fordi jeg var så slapp at jegknapt nok klarte å sitte oppreist! idag var jeg hos legen; jeg har halsbetennelse og går nå på penicillin. er bedre idag enn jeg var igår, men jeg vet ikke helt om jeg er klar for 2,5 - 3 timer med masse dansing og energinivået på topp i morgen! er rett og slett stygt redd for at jeg ikke får vært med på premieren, som bl.a. skal spilles for en haug med politikere ++, siden det er åpningen av Kulturdagane i Arna. kult å gå glipp av det da! i tillegg er dette antakelig, slik det ser ut nå, siste forestillingen jeg er med på i regi av Bergen Musikkteater, antakelig siste gang jeg står på scenen i en musikal, og sikkert en av de siste gangene jeg står på en teaterscene i det hele tatt (bare et par måneder til på skolen), så jeg hadde bestemt meg for å gjøre denne forestillingen kjempebra og avslutte med stil! virkelig vise hva jeg kan. men det funker jo ikke når jeg kanskje ikke får vært med -.-

anyway, enten jeg er med eller ikke; kom og se The Wedding Singer med Bergen Musikkteater i Kulturhuset Sentrum, Ytre Arna! mer info til høyre -->

Ingen kommentarer: