mandag 5. april 2010

sjokostopp

idag er siste dag på (forhåpentligvis) lenge jeg spiser sjokolade! fra i morgen av er det bort med alt som heter sjokolade, nesten bort med snop, og kaker og sånt tilhører bare bursdager og festlige lag. chipsen må visst kuttes litt ned den også, men det av andre årsaker. nei, jeg har ikke bestemt meg for at "nå skal jeg starte et nytt og bedre liv, bli sunn og begynne å trene". nei, nei, nei. jeg har riktignok fått en veldig lyst til å begynne å gå turer, men det er ikke noen ny livsstil, og trene har jeg gjort lenge. nei, dette er rett og slett et nytt prosjekt startet av den godeste Vilde Havre. hun har startet SJOKOSTOPP, altså enkelt og greit å slutte å spise sjokolade (og kaker), sikkert for å starte et nytt og bedre liv (haha), men ville ikke gjøre det alene, så jeg og Margit er med på det. det er jo virkelig en positiv ting for økonomien min også, som jeg snart burde gjøre noe med. uansett, siden jeg ikke er en snopoholiker, og det meste jeg spiser av snop er sjokolade, har jeg bestemt meg for å kutte ut alt som går under kategorien snop. så i går hadde jeg opprydning i snopet mitt og fant mye som måtte spises i løpet av i dag. det har jeg ikke klart, så SNOPESTOPPet mitt starter nok ikke helt enda. men sjokostopp er jeg klar for, here I come!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Inponerende! Jeg har bare planer om å starte et nytt og bedre liv... er forøvrig dødslei snop etter påsken :/

camilla sa...

haha! sleng deg på med meg/oss du ;D