søndag 25. april 2010

"du ER Bergen Musikkteater, Bergen Musikkteater ER deg!"

dette sa Silje Karina til meg da jeg for en måned siden sa jeg skulle slutte på musikkteateret. "det kan du ikke, du får ikke lov! du ER Bergen Musikkteater, Bergen Musikkteater ER deg!". og det er litt sant.

uansett hvor mye drit jeg kan ha sagt om musikkteateret den siste tiden, uansett hvor lei jeg har vært, uansett hvor mye jeg har vært misfornøyd; Bergen Musikkteater ER meg. sånn er det bare! jeg tror aldri jeg noensinne kan klare å skyve det helt fra meg. så det vil jeg bare si; Bergen Musikkteater er fremdeles en stor, stor del av meg, jeg er kjempeglad i både instruktører, leder og medlemmer, og jeg kommer nok fortsatt til å bruke torsdagene mine på musikkteateret. selvom jeg nå ikke lenger vil være der som aktør i en gruppe, vil jeg nok fremdeles vimse rundt, se på både ungene og ungdommene utvikle seg, hjelpe til med alt jeg kan hjelpe til med og ellers bare være der. jada, det er mye som ikke alltid har vært helt knall, men dette er ting som vil bli tatt tak i, ting som er under utvikling og det er likevel uansett veldig, veldig mye som allerede er bra. Bergen Musikkteater vil, uansett hva som skjer, være en stor del av meg og alltid være i mitt hjerte. Bergen Musikkteater ER meg.

2 kommentarer:

Anonym sa...

ja, men organisering kan være gøy, er jo det jeg skal studere :D Haha.

camilla sa...

i know :D vurderte faktisk for en stund siden å spontansøke den linjen jeg også, fordi jeg plutselig har funnet ut at det virker kjekt! men fant ut at du kan få gå et år først, siden det er din drøm/plan :D but i might follow next year!