tirsdag 6. april 2010

travelt, men forhåpentligvis kjekt!

jeg går en meget travel helg i møte, hvor det mest tidkrevende er en haug med øvinger pluss en generalprøve. øving torsdag og fredag ettermiddag, lørdag 11-19 og søndag 13-21 er ikke barebare, det er, eller kan i hvert fall bli, veldig slitsomt, hektisk og tar mye tid. men det som er rart denne gangen er at jeg tror dette er første gang i historien at jeg ikke har gledet meg til en helgeøving! jeg gruer meg ikke, det er ikke det, men jeg merker at jeg kunne veldig fint ha klart meg uten den. og jeg begynner å bli klar for å bli ferdig med The Wedding Singer og get it all over, selvom det sikkert blir kjekt i forestillingsperioden. uansett, jeg skal heldigvis andre fine ting i helgen, så jeg har likevel troen på at dette blir en bra helg. jeg gleder meg!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vi sattser på bra helg! =)

camilla sa...

we do indeed :)