søndag 20. juli 2008

Camilla + Teknologiske duppeditter = Katastrofe

Dere vil ikke tro det! Nå har jeg, i tillegg til mp3-spilleren min, klart å ødelegge mobilen min! Kanskje...

På fredag dro meg, pappa og min kjære bror, Martin, til Lefdal for å bytte mp3-spilleren min inn i en ny, siden den var ødelagt. Eller fikse den, da. Vi kom ut og gikk inn til kassen, der vi fikk beskjed om å gå ned på serviceavdelingen rett over gaten. Da vi kom inn der forklarte pappa at mp3-spilleren min ikke ville lade, og den snille mannen skrev en kvittering/lapp som han sa vi skulle ta med opp på butikken og gi den i kassen, så skulle vi få ny. Han sa også at det var flere der oppe, for pappa spurte, så jeg var veldig glad for at jeg skulle endelig få ny som virket. Så gikk vi opp i butikken igjen og ga lappen til mannen i kassen, og han sa vi måtte bort og snakke med de i den ene hjelpeskranken først, så da gikk vi bort der. Og da fikk vi selvfølgelig vite at "Beklager, vi er helt tom for den nå, det kommer inn nye den 25. Er det for sent?" Og det er det jo selvfølgelig, for den dagen reiser vi! Og jeg skulle liksom ha den mp3-spilleren med meg, og jeg må jo lade den i 4 timer + legge inn musikk først. Han sa jeg kunne få en samsung mp3-spiller eller noe sånt, men den var ikke helt like bra, og da vil jeg heller ha den jeg skulle ha. Nå kan det riktignok hende de får dem på onsdag eller torsdag likevel, men med min flaks tviler jeg sterkt på det.

Så, idag morges når jeg våknet, merket jeg at den var utladet, så jeg satte den på lading før jeg gikk på badet, og da jeg var ferdig der tenkte jeg å slå den på. Det var tydeligvis ikke mobilen min helt enig i, for den nektet å slå seg på! "Okei" tenkte jeg, "da får den bare ligge til i kveld når jeg kommer hjem fra jobb". Men nå i kveld da jeg kom hjem ville den ikke slå seg på da heller! Så foreløbig nå er jeg uten mobil også. Joho!

Hva er det med meg og å ødelegge ting som lader eller ladere? I fjor ble PC-laderen min ødelagt, og jeg var uten PC i 4-5 uker. Nå er både mp3-spilleren og mobilen min blitt ødelagt imens den har ladet. Jeg er virkelig ikke skapt for å bruke teknologi! Gaah.

2 kommentarer:

Grethe sa...

Kjære Camilla her kommer et godt råd fra meg:): Hold deg unna ladere for en stund! Det hviler sikkert en forbannelse over deg og ladere:O!!! Uee!!!!

camilla sa...

haha, tviler ikke. tror eg skal slutte med all elektronikk som innebærer ladere... holder meg til batterier xD