onsdag 2. juli 2008

Harry Potter

Ååh , jeg har fått et intenst Harry Potter-anfall nå. Satt og tenkte hin dagen, og plutselig tenkte jeg "Nei, nå må jeg lese Harry Potter!!!" Tror det er fordi det er sommer, og de siste somrene har gått veldig mye med på å lese Harry Potter. Nå har det seg sånn at jeg er kommet nesten halvveis i Sofies Verden, og jeg vil ikke legge den fra meg før jeg er ferdig, så Harry Potter bøkene må nok vente litt. Men på lørdag hørte jo jeg og Grethe masse på fimmusikken og tok Harry Potter tester, og så såg vi film på kvelden. Nå går jeg og har lyst å se Harry Potter filmer og lese bøkene nesten hele tiden (bortsett fra når jeg gjør på andre gøye ting, så klart). Så, nå skal jeg skynde meg å lese ferdig Sofies Verden, så skal jeg lese Harry Potter på engelsk. Åh, som jeg gleder meg! Sukk. :)

I morgen skal jeg forresten på besøk til Karina på Radøy. Jeg må først ta buss til Åsane og vente en halvtime der på bussen til Radøy, og så skal jeg sitte i rundt 2 timer på buss. Ikke har jeg vært der ute før og ikke vet jeg hvor jeg skal, så det kan bli interessant. I tillegg har jeg 1-2 ganger jeg må skifte buss - det er vel det mest utfordrende. Kommer sikkert til å gå på feil. Vel, nå bør jeg klargjøre meg for morgendagen, så da får dette holde for nå. Au revoir!

6 kommentarer:

Katrine sa...

Jeg har ikke tålmodighet til å lese Harry Potter-bøker :P er vel egentlig fordi jeg ikke liker fantasy-boksjangeren generelt. Haha.

Anonym sa...

Harry Potter er helt fantastisk! :D

Christina sa...

Sommeren er liksom tiden for Harry Potter. Spesielt dersom du ser bort i fra at en bør lese Harry Potter hele året rundt. Et lite tips though; ikke les dem altfor mye. Det ender nemlig bare med at du går litt lei av dem. Jeg vet dette ut i fra egen erfaring:P

Yassi sa...

jeg elsker radøy! Men, når jeg skulle til Radøy tok jeg buss direkte fra bystasjonen! det var da rart :)

Harry Potter obsession er alltid bra å ha og jeg liker deg 347856 ganger mer siden du leser bøkene på ENGELSK!

camilla sa...

Katrine: Har du PRØVD å lese de? Jeg trodde ikke jeg likte de - før jeg leste de. Er ikke så glad i fantasy jeg heller egentlig , men HP er bra :D haha :P

Jaran: Jeg vet :D

Christina: Kordan kunne du? Kan ikke gå lei Harry Potter :P men.. takk for tipset xD hehe . <3

Yassi: heldig du! jeg trengte bare bytte en gang da, og jeg gikk tilogmed av på rett plass :D og takk - det setter jeg stor pris på :P

ettenA sa...

Haha, eg er ogsaa begynt opp igjen paa HP! Det er sikkert, ja, 15 gangen liksom. Eg tok uheldigvis bare tre med meg paa en to ukers sydentur, saa har lest de ut for lenge siden og sitter igjen med sippe romaner osv. Men eg har lyst aa lese de paa engelsk! Kunne eg kanskje laant de av deg..?