lørdag 5. juli 2008

Kjedebrev , johoo !

Vel, min kjære Jaran har tagget meg eller noe styr. Noe kjedeting iaffall, I don't know xD vel, skal i hvert fall gjøre mitt beste for å fylle det ut. Yeah ! :P

Regler:
Svar på spørsmålene om deg selv. I slutten av innlegget gir du det videre til 5 andre bloggere. Så skriver du en kommentar på deres blogger om at de har en utfordring å hente.

1. Hva gjorde jeg for 10 år siden? Var antakeligvis i England, hos Granny (Jeg er 63% sikker på at Grandad da var død, jeg husker dessverre ikke hvilket år han døde :S)
2. Hvilke 5 saker finnes på to-do-listen din idag? Vi tar det som dagen som var xD Stå opp, spise frokost, være hele dagen på Holmen med Maia, Katarina og Grethe, bli ekstremt solbrent, oog hjem og spise pizza med pappa.
3. Snop jeg liker? Melkesjokolade m/Daim, Smågodt (det meste der), Chips & Dip (Tortilla eller Holiday), +++
4. Hva hadde jeg gjort om jeg ble millionær? Kjøpt speilreflekskamera, reist til Italia og England og kanskje Irland, spart masse til jeg skal flytte til England.
5. Steder jeg har bodd? Arendal & Bergen (Arna). 2 steder i Arendal og 2 steder i Arna. ;P

List opp 7 sanger du hører på om dagen. Genre, tekst, melodi, det er uvesentlig. Det viktigste er at du har disse på høytalerne nå om dagen. Dine sommersanger! Post denne instruksjonen sammen med de syv sangene og tag deretter 5 andre bloggere.

Her er syv av de sangene jeg har hørt mye på i det siste:
1. Bleeding Love - Leona Lewis
2. Best of You - Foo Fighters
3. The Flight of The Order of The Phoenix - Harry Potter
4. Idyll - Postgirobygget
5. Dancing in The Moonlight - (den fra Eva & Adam)
6. Work This Out - High School Musical 2
7. Break The Ice - Britney Spears

Vel, ja. Hoho! xD
De jeg tagger er: June, Katie, Maia, Silje K & Madeleine . (hadde ikke så mange å velge mellom - alle var tatt!)

5 kommentarer:

Anonym sa...

Woho!!! Camilla gjør som tagen min sier! :) Hurra! Jeg er stolt av deg!:p

Junemoren sa...

Hva faen? Du tagget meg? Hva betyr det?

camilla sa...

Haha , best det Jaran :P
June, June, June... det betyr at du har en jobb å gjøre - fyll ut det eg har fylt ut :D haha .

Birkenfeldt, Remi Birkenfeldt sa...

Oooo!!!! God idè frå Remi - kva om ditt neste innlegg er på nynorsk? :D Sidan du har slik ei fantastisk formidlingsevne, ville du representere nynorsken særs godt+!

camilla sa...

okei , skal gjere det. berre for deg :D og nynorsken, sjølvsagt.