onsdag 13. januar 2010

i dreamed a dream

å herre moses, og faderen med! jeg drømmer, som sikkert mange andre, om å ha et litt stort og fint hus, planlegger hele interiøret, drømmer om familie og å kunne reise mye. spesielt hus og reise er noe jeg tenker mye på at jeg vil i fremtiden. men det er faktisk en drøm jeg har som er så stor at jeg fint kunne klart å sagt nei til disse drømmene mot at denne store ble oppfylt. jeg har nemlig så lyst å drive med musikaler at jeg kan ikke beskrive det engang! jeg er helt oppslukt av "musikallivet" i serien "Glee" som går på TV2, elsker å se kjekke musikalfilmer og sitter faktisk og griner når jeg ser musikaler, fordi jeg har så lyst å drive med dette selv! det er faktisk så ekstremt. problemet er bare tre ting;
1 - jeg kan virkelig ikke synge noe fint
2 - jeg er ikke noen god skuespiller (eller: jeg tør ikke slippe meg nok løs til å spille ut)
3 - jeg er ikke en god nok danser
dere ser problemet? yeah, ikke akkurat veldig gøy. men jeg drømmer virkelig om dette, det er det eneste jeg virkelig vil her i livet (foreløbig), og det plager rumpen av meg at jeg da ligger på et så lavt nivå. selvfølgelig, alt kan skje, og som jeg selv pleier å si; hvis du vil det nok og jobber godt nok for det, kan du klare hva som helst. men hva om jeg akkurat så vidt ikke vil det nok? hva om jeg jobber hakket for lite med det? jeg elsker dette, men jeg hater det. for jeg vil det så indrlig gjerne. og jeg vet ikke hvordan det noensinne kan skje.

6 kommentarer:

Julie sa...

bra skrevet :)
"I dream a dream" - fra Les Misérables? den musikalen er så bra! - og filmen :)

Anonym sa...

du er jo kjempe flink å danse ,Camilla :D you can do it! Hayley Willimas fra Paramore var ikke så flink å synge, så gikk hun til sangtimer og sånt og hør på stemmen hennes nå! http://www.youtube.com/watch?v=qXk_KVNfInU
man kan lære det :)

Anonym sa...

leste nettopp på Wikipeadia at hun var sopran, så sjekket om hvem som synger som er alt, og siden du er alt i koret så er blant annet Katy Perry og Lady Gaga alter :P hehe.

Karina sa...

Camilla, eg har akkurat samme problem som deg... Bare at du er 10 ganger bedre i alle de tingene enn eg er, så du har no iallfall komt lengre enn meg i drømmene dine;)

Gleder meg til les mis i London! :D Elsker alle sangene <3

Vilde sa...

Du er så absolutt flink nokk til å danse!!! Og skuespill? helt serriøst! DET kan du !! :) syngingen er ikke å viktig, du kan helt fint spille i musikaler uten å synge.. Også er du ikke såå dårlig til å synge heller.. du kan jo Out tonight! :D <3

camilla sa...

Takk dere :-)

Karina: du klarer det, og jeg er ikke ti ganger flinkere enn meg! og du er mye bedre skuespiller enn meg! gleder meg jeg også :D
Vilde: haha, Out Tonight er min spesialitet! totally :D