onsdag 20. januar 2010

love to dance!

aiaiai! jeg er lykkelig. knis!
ja, jeg begynte altså igjen på dansing igår, etter et år fri. har riktignok danset litt på musikkteateret i denne perioden, men med den masete gjengen vi har blir det ikke helt det samme. så da ble igår første ordentlige dansetimen på et år, og gjett om det føltes deilig! jeg skjønner ikke nå hva som fikk meg til å slutte å danse, men jeg er i hvert fall sjeleglad for at jeg begynte igjen nå. og nå skal jeg bli FLINK :-)
igår var det jazzkurs, noe som gikk veldig fint og var veldig kjekt! idag er det selskapsdans, og neste uke begynner også streetdance-kursene. aiai, livet er fint :-)


meg etter noen jazztreninger til, haha

Bare sånn for gøy, her er min generelle "timeplan" for ukene fremover:
Mandag: skole + jobb
Tirsdag: skole + jazz
Onsdag: skole + streetdance x2 + selskapsdans
Torsdag: skole + musikkteaterøving
Fredag: skole
Lørdag jobb/fri
Søndag: fri

5 kommentarer:

Anonym sa...

I'd rather dance with you, than talk with you :)
(Kings of Convenince)

Christina sa...

høres ut som du får et travelt halvår. Ikke slit deg ut fullstendig, da! ;)

camilla sa...

nei, skal prøve å ta det litt med ro, og heller ta meg litt fri fra trening hvis det blir for mye, så håper på det går fint :)

Karina sa...

Det hørtes veldig kjekt ut! Bra du gjør det som du virkelig liker å gjøre :) Follow your dream, baby ;D

camilla sa...

:D i'll try, honey! du også :)